Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Ezek közül melyik szak fizet...

Ezek közül melyik szak fizet jobban?

Figyelt kérdés

Programtervező informatikus

Gazdaságinformatikus

Gazdálkodási és menedzsment

Pénzügy és számvitel

Turizmus-vendéglátás

Emberi erőforrások

Igazából a felsoroltakból egyik sem érdekel. Csak a fizetés. Egy éve végeztem az egyetemmel, magyar-történelem szakos tanár vagyok, egy évet letanítottam, havi nettó 130 ezres fizetésért. Pillanatnyilag a csőd szélén vagyok, az albérletemből (1 szobás kicsi, rossz állapotú garzon) ki kell költöznöm, mert nem tudom fizetni ebből a bérből. 27 évesen nem akarok hajléktalanná válni...

2017. júl. 5. 20:54
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
83%

Vannak még államilag finanszírozott féléveid? Mert, ha csak önköltségesen tudsz egyetemet elkezdeni, valószínűleg csak nagyobb adósságba vered magadat (ráadásul sok gazdasági szakra magasabb a ponthatár), ezek közül sok szakra pedig nagyon magas pontszám kell, hogy elkezdhesd. Plusz nem biztos, hogy anyagi csőd szélén egyetemre kéne járnod, mivel csak kivon téged a munkalehetőségekből még akkor is, ha levelezőn vagy.

A programozást elkezdheted önállóan is, és akkor meglátod, hogy mire mész, a többi szak önállóan nem kecsegtet jobb esélyekkel szerintem, főleg, ha egyáltalán nem érdekel.

Én azt javasolnám, hogy próbálj meg mellékállást keresni, és vállalj esetleg korrepetálást magyarból; a középiskolás felvételire biztos van, aki keres felkészítő tanárt, de nekem több osztálytársam járt helyesírás-fejlesztésre és kötelező érettségi tárgy is a magyar, tehát például esszéírásban, a tételek kidolgozásában simán akadhatnak delikvensek, és mivel végzett tanár vagy, óra háromezret simán elkérhetsz már érte.

2017. júl. 5. 23:49
 12/12 anonim válasza: