Nehéz a debreceni egyetemen a villamosmérnök képzés?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem tudom, hogy az előttem szóló versenyzők honnan veszik a sok marhaságot amit összehordanak, de az biztos hogy nem személyes tapasztalatból beszélnek...
Szerintem jó: sok lehetőség van kísérletezésre és alkotásra.
A későbbiekben ez munkalehetőséget jelenthet.
Ennek a prototipusnak sorozatgyártás lesz a vége, ahova sok ember kell, és tovább kell lépni az egyéb haszon és személy-járművek gyártásában... Gondolkozz!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Utolsó, ennek a kukásautónak pl mi köze a villamosmérnökökhöz? Még csak nem is azon a karon csinálják....
Mondjuk amúgy sem értem ebben mi annyira új technológia, hogy a csapból is az elektromos autóik folynak. A napelem vagy a villanymotor? Szerintem egyik kifejlesztéséhez sincs sok közük.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#-5-ös: Ha nem tudsz valamit, akkor kérdezz - és ne nyilatkozz - akkor nem néznek hülyének!
"Jelenleg az országban ez az egyetlen olyan gépkocsi, amelyben a váltóáramú motort egyenáramú akkumulátorok hajtják. A napelemek az autó hajtásához és például a hidraulika rendszer működtetéséhez is hozzájárulnak."
De minden felvetésedre megkapod a választ - és láthatod, hogy mennyi baromságot hordasz össze:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!