A Debreceni Gábor Dénes Elektronikai Műszaki Szakközépiskola milyen iskola?
Mégis kik azok, akik elmentek és vitték a színvonalat?
Gondolom ez azt jelenti, hogy most csak csupa rossz és színvonaltalan tanár tanít a suliban? Vagy talán mégsem?
szerintem a fentebb negatív kommentelővel én találkoztam már egy másik kérdésnél, ide is azt tudnám írni mint a fentebb említettnél (mivel ugyan ezeket panaszolta), szóval bemásolom.. :D
A GDEMSZK végzős diákja vagyok, akinek kérdése van, az iskoláról keressen fel nyugodtan privátban, én csak pozitívakat tudok mondani. Végzős diák vagyok, a színvonallal nincs semmi probléma, kifejezetten magas. Az alsó 2 évről tudom, hogy nagyon jó átlaggal rendelkezik mind a 4 osztály. És még hozzá fűzném, hogy a „2,0 átlagot meghaladó" komment is az azt jelenti, hogy e fölött van, és tényleg fölötte van az átlag. Jelenleg nem tudom pontosan milyen az átlag jelenleg, de személy szerint én 4es átlaggal rendelkezem, és ha "értetlen" gyerek kategóriába tartozok, ám legyen. Szeretem, ha ismeretlen alakok megbélyegeznek.