Van itt olyan, aki megjelölte az Állatorvosi Egyetemen idén először induló, kutató zoológus szakot?
Megjeloltem, de csak a 3.helyen van.
Első a sote fok, utána a sote gytk, és utána ez, szóval kétlem hogy ide mennek, mert szerintem magasabb lesz a ponthatar mint gyogyszereszetire, és ha fokra nem oda fix felvesznek😂
#5: Hát köszi, hogy leírtad a tapasztolatodat. Kicsit meglepett a véleményed a szakkal kapcsolatban, mert az ATE biológiáról eddig csak jókat hallottam, az ELTE biológiáról ezzel ellentétben szinte csak rosszakat.
Illetve én úgy tudom, ez nem teljesen új képzés lesz, a régi rendszerben volt már angol nyelvű zoológia szak az ATE-n, úgyhogy azért nem lesznek teljesen tapasztalatlanok az oktatók.
Nekem elsősorban azért tetszik inkább az ATE zoológus, mert ez osztatlan képzés és a biológiának az állattanos részét tárgyalja, pont azt, ami engem érdekel és amivel szeretnék foglalkozni.
Kedves #6!
Szintén jelenlegi ÁTE-s hallgató vagyok. Nem tudom kitől informálódtál, de valóban rossz a képzés sajnos, én is nagy reményekkel érkeztem ide és hatalmas csalódás minden egyes nap. Rengeteg a haszontalan óra, amelyen csak a magolás a lényeg. Nagyon nagyon az elvárások, de alapokat nem adnak hozzá. Több tanár is van akinek szimplán csak megalázni akar ahelyett, hogy segítene.
Ez a rendszer teljesen más lesz, mint a régi zoológia panaszkodtak is a tanáraink, hogy nem tudják, hogy tartsák meg az órát, mit adjanak le. Sokszor még nekünk is ismétlés van 2 vagy akár 3 tárgy között is, ebből csak még több lesz most, mert nem beszélnek egymással a tanszékek.
Sajnos aki nem állatorvos az le van szarva, és ezt sokszor bizonyították, rendszeresen elfelejtenek nekünk is elmondani információkat a velük való közös órákon, vagy nem tudnak mert a mi elearning felületükhöz ennyi év után sincs hozzáférésük. Még ragozhatnám, de a saját érdekedben mondom, hogy szar az egész inkább menj Szegedre vagy külföldre.
Èn Msc -re felvételizek.