Ha már ált. iskola 4 osztályba bukásra álltam matekbol akkor valoban fogyatékos vagyok?
Figyelt kérdés
Ez lehetséges hogy alulműlködik vagy hibás az agyamnak a matekra valo része?2021. szept. 29. 18:18
1/8 anonim válasza:
Természetesen elképzelhető.
De én első sorban nagyon nem erre gondolnék, hanem hogy nem foglalkoztál vele eleget, rossz tanáraid voltak, vagy esetleg a kettő együtt. Az a gond a matematikával, hogy az alapoktól, fokozatosan kell felépíteni. Ha valami kimarad, akkor a következő rész már eleve a semmiben lebeg, nem igazán lesz esélyed megérteni, ha hiányzik az, amire épül logikailag.
2/8 anonim válasza:
Lehetséges, de önmagában a tényből nem következik egyértelműen. Lehet, hogy csak rossz volt a tanárod.
3/8 anonim válasza:
Én hetedikben fizikából buktam. (akkor volt először) Azóta gépészmérnök vagyok. Nem foglalkoztam vele.
4/8 anonim válasza:
Én 5. 6.-ban álltam bukásra matekból. A tanár be is magyarázta a szüleimnek, hogy semmi nem lesz belőlem mert fogyatékos vagyok. Azóta mesterszakos közgazdász vagyok.
5/8 anonim válasza:
Én kettes lettem 10-11.ben matekból, matekfakton kinevetett a tanár hogy mit keresek ott, azóta nemzetközi gazdálkodás szakon vagyok, emellett dolgozok a tanár 2 havi fizetéséért. Nem a jegy számít, hanem a mögötte lévő tudás
6/8 A kérdező kommentje:
Az igen :D
2021. szept. 30. 00:07
7/8 anonim válasza:
Én is bukásra álltam hatodikban matekból, aztán egész középiskolában is, mégis van érettségim, becsületes szakmám, amit szeretettel űzök, ráadásul nagyon reálos is (villanyszerelés). Sőt, van olyan ismerősöm, akinek az egyszerű összeadás se megy, ellenben könyveket ír. Fogyatékos? Nem gondolnám.
8/8 Tehetség másként válasza: