Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Érettségi után hova/milyen...

Érettségi után hova/milyen szakra érdemes elmenni?

Figyelt kérdés

Utolsó évemet kezdem a gimiben, de még mindig nem tudom hogy hova tovább, több dolog is érdekel : Informatika, Logisztika, Gépjárművek. Szerintetek melyik lenne a legjobb a felsoroltak közül ? Egyéb lehetőségeket is szívesen meghallgatok!

Angol és Informatuka érettségim megvan. Most októberben teszek nyelvvizsgát. 1,5 éve van B kategóriás jogosítványom.

2010. aug. 3. 23:21
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
32%
Te tudod.
2010. aug. 3. 23:33
 2/12 anonim ***** válasza:
50%

Informatikán és gépészmérnökin a több száz felvett hallgató közül jó ha 15-20 kap diplomát, nem ajánlom. Viszont Magyarország a következő 10-20évben szívni fogja magába a logisztikusokat, és még a diplomaszerzésre is meg lesz az esélyed. Én ha újra kezdhetném azt választanám.

Gépészmérnök vagyok,de programozóként is dolgoztam már.

2010. aug. 3. 23:34
 3/12 A kérdező kommentje:

1. válaszoló ! Nem tudom, épp ezért tettem fel a kérdést, de ahogy látom a te intelligencia szinted megegyezik egy 12 évesével !

2. válaszoló ! Köszönöm a normális és gyors választ ! Logisztika alapvetően tetszik, és ha ráadásul ez a jövő, akkor valószínüleg ezt választom !

Várom a többi kielégítő és kizárólag NORMÁLIS válaszokat !

Okoskodók kíméljenek !

2010. aug. 3. 23:50
 4/12 anonim ***** válasza:
75%

Szia!

Első válaszoló vagyok. Úgy értettem, hogy "te tudod", hogy igazából Neked kell eldöntened, nem másoknak.

Bocsi a félreérthetőségemért.

Egyébként az informatikát ajánlom.

2010. aug. 4. 00:05
 5/12 anonim válasza:
75%