Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulás külföldön » Gyógytornásznak hogy tudnék...

Gyógytornásznak hogy tudnék Spanyolországban tanulni?

Figyelt kérdés

Valaki tudna nekem segíteni abban hogy mit kell tennem azért hogy spanyol egyetemen tanulhassak? Sok oldalt (angolt, spanyolt) nézegettem de nem találtam ponthatárokat stb. (laikus vagyok a külföldi egyetem témában hátha valaki itt tud valamit)

Előre is köszönöm!

2017. szept. 1. 18:14
 1/7 anonim ***** válasza:
44%

Mert nincsenek ponthatárok. Felvételi van. UNED-en keresztül kell jelentkezni a vizsgára,a júnúniusira március 15 és május 15 között, a szeptemberire pedig július 16 és 26 között, az UNED oldalán

Pluszban el kell küldened a jelentkezési lapot, a vizsgadíj befizetéséről a csekk máolatát, személyi igazolványod másolatát, az érettségi bizonyítvány hiteles másolatát.

erre a címre kell küldeni:

Sección de Acceso I a la Universidad (PAU-SELECTIVIDAD)

Calle Juan del Rosal 14 (CIUDAD UNIVERSITARIA)

28040, MADRID. España

Ezen kívül az adott egyetemen is le kell adni az úgynevezett (preinscripción), a személyi igazolvány/útlevél másolatát és az UNED által kiállított igazolást a felvételi vizsga eredményeiről, illetve ennek hiányában arról, hogy a diák jelentkezett a vizsgára, illetve annak eredménye még nem érkezett meg.

A tandíj pedig olyan 2000 euró félévente.

2017. szept. 1. 18:30
 2/7 A kérdező kommentje:

Köszi!

Akkor ez kilőve. Marha drága. Bár tudom ösztöndíj van..

2017. szept. 1. 19:56
 3/7 anonim ***** válasza:
44%
Nincs...Spanyolországban csak spanyol hallgatóknak van ösztöndíj.
2017. szept. 1. 20:07
 4/7 A kérdező kommentje:
tuti nincsen? én olvastam hogy van. vagy el tudod küldeni ahol erről informálódsz?
2017. szept. 1. 20:13
 5/7 anonim ***** válasza:
0%
fogadjunk egy újabb Ronaldo rajongó
2017. szept. 2. 17:12
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

[link]

Elvileg van, gyakorlatilag nincs, hidd el. Külföldi diák nem kap ösztöndíjat, hacsak nincs abban az 1%-ban aki a legkiemelkedőbb.