MÁV mozdonyvezető tanfolyam felvételin mikor, illetve hogyan bizonyosodnak meg az angol nyelvtudásodról?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
#18 vagyok,nehéz az hogy egyáltalán bekerul, vasutas szülők előny de nem feltétel, már régen nem igaz hogy csak csókos kerül be.. De pl az én tanfolyamomon 15en voltunk 300 jelentkezőből valasztattok ki,ebből 9en lettünk mvk.. Az orvosi: pláne alap orvosin (mikor felvételizel) beneznek még a seggedbe is.. Ha 20-30 évesen már krónikus bajod van felejtsd el a mozdonyvezető pályát. Ha véletlen volt eszmélet vesztesed pl tűző napon nem is betegség miatt és megtudja az uzemorvos meg sem néz.. Repülsz. Maga a tanfolyam szopás, ha olyan vizsgabiztos jön akkor bármennyit tanulsz bukta... Kell szerencse is, de nem csak az! Tanulni kell! Sokan nem fogják fel ezt a tényt...
Maga a munka sem lesz jobb a fentieknél.. Be kell tudni illeszkedni a vasutas társadalomba, ami hülyén hangzik de nem mindenkinek megy. Van akinek a fejére nőnek, másokat meg utálnak.. Persze mv-knél ez annyira nem számít,keves a kontakt. De egyfajta lazaság, szabályok ismerete, és néha sajnos vitatkozni is tudni kell.. Mert te vag ott, te látod, és végső soron te döntesz mész, nem mész.. Legyen az forgalmi, vagy műszaki szituáció.. Aztán ha elbaszod röpködnek a milliók, bermegvonás, fegyelmik.
#24.
Hát ez eléggé elvette a kedvem. :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
#18as ismét...
Viszont a pénz, és a változatosság engem karpótól.. Dec fizum 507 nettó.. De átlagban 400-430 megvan. Persze csak pénzért nem lehet csinalni.
#18-as.
Szinte biztos vagyok, hogy magánvasútnál vagy. De azért szeretném megkérdezni, hogy melyik társaságnál dolgozol?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
#18as vagyok még mindig..
MÁV-start zrt. Néztél már bertáblát nálunk? A magánnál kb 200e+ lehet rá számolni.. Tudom mert van ott ismerős ő pl Train Hungary-s olyan 600 környéke kb.
Egy privát vasútnál komolyabb karriert lehet befutni, mint a posztkomcsi Mávnál. Főleg, ha nyelvet is tudsz. Ausztriában azért sokkal jobbak a körülmények minden szempontból.
RCH-től tudsz menni az ÖBB-hez pl.
Persze tanulni ott is ugyanannyit kell, utasítások, műszaki dolgok, minden ugyanannyi. Meg gondolom, az orvosi se lightosabb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!