Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Ellenőriznétek hogy helyesen...

Ellenőriznétek hogy helyesen írtam-e? Német

Figyelt kérdés

Liebe Andi,

ich habe mich gefreut, wieder von Dir zu hören. Du hast mich gefragt, was ich sammle. Ich sammle nicht Telefonkarten, aber ich sammle Briefmarken. Ich habe schon etwa 200 Stück.

In Budapest viele Sammler gründen Vereine oder Clubs. Auch Tauschbörsen werden organisiert, wo die Sammler miteinander treffen können, Kontakt aufnehmen können und ihre Sammlungsstücke austauschen, kaufen und verkaufen können.

In Budapest Die Jugendliche sammeln gern Fotos. Ich habe einige Fotos auch. Ich fotografiere die Natur gern.

Aber ich habe ein anderes Hobby. Ich spiele gern Klavier. Ich habe keine viel Freizeit, aber in Abends, wenn ich Zeit habe, ich spiele ca. ein Stunde Klavier. Das ist ein teuer Hobby, weil ein Piano sehr teuer ist.

Ich freue mich, bald von Dir zu hören.

Herzliche Grüße

deine Viki

2015. nov. 14. 21:53
 1/4 A kérdező kommentje:
Esetleg egy két mondatot fűznétek hozzá? téma a hobby és valaminek a gyűjtése. Kezdő németes vagyok :(
2015. nov. 14. 21:56
 2/4 anonim válasza:
Szerintem jól írtad, esetleg tehetsz bele pár véleménykifejtő kifejezést, pl Szerintem, úgy gondolom, úgy hiszem, véleményem szerint. És akkor nem lesz benne annyi szóismétlés :)
2015. nov. 14. 23:08
 3/4 anonim ***** válasza:

Kezdő németes létedre nagyon szép fogalmazást írtál!:) Kicsit belejavítottam, szórenddel volt néhol gond és 1-2 mondatot picit àtírtam, hogy ne legyen benne annyi szóismétlés. De tényleg alig kellett belejavítanom, úgyhogy csak így tovább :)

Liebe Andi,

ich habe mich sehr gefreut, wieder von Dir zu hören. Du hast mich gefragt, ob ich etwas sammle. Ich sammle nicht Telefonkarten sondern Briefmarken. Ich habe schon etwa 200 Stücke.

In Budapest gründen viele Sammler Vereine oder Clubs. Auch Tauschbörsen werden organisiert, wo die Sammler sich miteinander treffen, Kontakt aufnehmen, ihre Sammlungsstücke austauschen, kaufen und verkaufen können.

Die Jugendliche in Budapest sammeln gerne Fotos. Ich fotografiere die Natur gern und habe davon schon viele Fotos.

Aber ich habe auch ein anderes Hobby. Ich spiele gern Klavier. Leider habe ich nicht viel Freizeit, aber Abends, wenn ich Zeit habe, spiele ich ca. eine Stunde. Das ist ein teures Hobby, weil ein Klavier sehr teuer ist.

Ich freue mich von Dir bald zu hören.

Herzliche Grüße

deine Viki

2015. nov. 14. 23:30
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segítséget! :)
2015. nov. 15. 09:29

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!