Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Könnyen érthető angol könyvek...

Könnyen érthető angol könyvek nyelvtanuláshoz?

Figyelt kérdés
B1-es angol érettségivel rendelkezem, de szeretnék többet tudni, jobban érteni angolul. Milyen könyveket olvassak, amelyek az én szintemen fejlesztik a tudásom?
2015. márc. 24. 22:37
 1/2 anonim ***** válasza:
ez engem is érdekelne. :)
2015. márc. 25. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Rengeteg angol egyszerűsített olvasmányt lehet találni a könyvesboltokban. Úgy tudom, hogy angolból hat szinten vannak. Ha már beszélsz alapfokon, akkor szerintem a 4-5-ik szint megfelelő.
2015. márc. 25. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!