Hol tudok panaszt tenni, ha utólag derül ki, hogy az általam választott nyelvtanfolyam minősége messze az elvárásom alatti?
És már kértél tőlük visszatérítést? Próbálkozzál a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál nfh.hu. Ők megpróbálhatnak békéltetést, tehát rábírni a céget, hogy önként fizesse vissza neked a nem teljesített szolgáltatások árát, de ha erre nem hajlandók, akkor marad a bírósági út, amit viszont úgyse fogsz meglépni, mert nem olyan nagy az az összeg, mint az időráfordítás és a macera. Egyébként minden szolgáltató cégnél ki kell, hogy írva legyen, hova lehet fordulni panasszal. Ez sokszor a települési jegyző.
Melyik ez a nyelviskola? Az internet nyilvánosságának nagy az ereje, tedd közhírré mindenhol, köztük itt is, melyik cégtől óvakodjanak az ismerőseid. De fogd fel tanulópénznek: olyan komolyabb céggel, amelyik nem ad számlát, nem szabad üzleti kapcsolatot létesíteni, illetve ki kellett volna követelni a számlát, de legalábbis a nyugtát.
Telefonon felhivtam ismét a szevezőt (a második órát ő tartotta) , de elzárkózott a díj visszatérítéstől, de még azt is letagadta, hogy találkoztunk és tanfolyamán részt veszek. Na ekkor betelt a pohár! Bíróságnak valóban nincs értelme, de a többi lehetőséget érdemes ezek szerint kihasználni. A legnagyobb hibát nyilván én követtem el, mert nem néztem alaposan utána a hirdetőnek. De talán tanulsággal tudok szolgálni, aki előtte áll nyelviskola választásnak. Alaposan utána kell nézni, leinformálni a nyelviskolát , tanfolyamot. Ha valami kétely merül fel , ne válasszuk.
árkó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!