Keresek valakit aki jól tud németül. Az alábbi 10 mondatot kellene lefordítani. Valaki segítene légyszives?
A nyáron sokat voltam a barátaimmal.Rengeteg filmet néztünk együtt. A családommal a Balatonnál nyaraltunk. Véletlenül összefutottunk az unokatesóimmal. Esténként átmentünk Siófokra. Az idő nagyon rossz volt, de így sem unatkoztunk. Először az oviban dolgoztunk a barátnőmmel, aztán a Volánnál. Gödöllőn is nyaraltunk az unokatesóimmal egy hétig. Apával sokat jártunk Budapestre vásárolni. Jó lett volna egy hosszabb szünet.
Előre is köszönöm annak , aki tudna rám fordítani egy kis időt !:)
Ne nevess ki nagyon szörnyű lett ! :D
Im Sommer war ich in vielen meiner Freunde. Wir haben suchen viele Film. Meine Familie waren im Urlaub in Balaton. Zufällig wir hat getroffen mit mein Cousin. Am Abend wir war im Siófok. Das Wetter war schlecht, aber wir nicht langweilen. Erste, wir arbeitetet im Kindergarten, dann im Bushaltestelle. Wir waren auch in Gödöllö mit mein Cousin. Wir kauften mein Vater viel in Budapest. Es wäre schön ein langer Sommer.
Hát valóban szörnyűcske, de azért itt a helyes fordítás:
Im Sommer habe ich viel Zeit mit meinen Freunden verbracht. Wir haben uns viele Filme angesehen. Meine Familie hat Urlaub am Plattensee gemacht. Dort sind wir meinen Cousinen zufällig begegnet. Abends sind wir nach Siófok gegangen. Das Wetter war wirklich schlecht, dagegen haben wir uns nicht langweilt. Zuerst habe ich mit meiner Freundin in einem Kindergarten, dann bei (Körös) Volán gearbeitet. Ich und meine Cousinen haben auch in Gödöllő einen einwöchigen Urlaub gemacht. Ich bin mehrmals mit meinem Vater nach Budapest gefahren, um dort einzukaufen. Es wäre besser, wenn wir längere Ferien gahabt hätten.
Remélem nem késtem el a válaszadással.:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!