Hogyan mutassam be németül a családomat és magamat alap szinten? A mondatokat leírtam lent, csak le kellene fordítani nyelvtanilag helyesen.
1993.01.16-án születtem. X faluban lakom. A szüleim elváltak, ezért az apámmal és nagymamámmal élek. Van egy nővérem és egy öcsém, akikkel kéthetente találkozom. A nővérem egyetemista, az öcsém általános iskolába jár. X városba járok iskolába.
Körülbelül ennyi elég lenne, segítsetek!
Valaki kijavítaná, hogy mit hibáztam? Tudom, hogy nem jó, de legalább megpróbáltam :P
Ich bin am 16.(sechzehnten) Januar
1993(neunzehnhundertdreiundneunzig) geboren. Ich lebe im Dorf X. Meine Eltern sind geschieden, darum wohne ich mit meinem Vater und meiner Großmutter. Ich habe eine Schwester und einen Bruder, mit wem wir uns jede zwei Woche treffen. Meine Schwester ist eine Studentin, mein Bruder geht in die(?) Grundschule. Ich gehe in die Schule in X.
Ich bin am 1993.01.16 geboren. Ich wohne in X. Meine Eltern haben sich scheiden lassen, deshalb lebe ich mit meinem Vater und meiner Großmutter. Ich habe eine Schwester und einen jüngeren Bruder, mit denen ich mich zweiwöchentlich treffe. Meine Schwester ist Studentin, mein Bruder besucht die Grundschule. Ich gehe in die Schule in X.
ez tuti jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!