Mennyibe kerül a Duolingo Super előfizetés?
Nem értem, miért ekézitek a kérdezőt.
A Duolingo tipikusan tengerentúli marketingstratégiával nyomul, sehol nem írja ki a konkrét költségeket, amíg rá nem kattintasz az "ingyenes próba" opcióra (és persze meg nem adod a bakszámlaszámodat, amiről majd két hét után automatikusan levonja az ÉVES(!!!!) díjat (amit sehol nem publikál, csak az apróbetűs részben, de ott sem biztos, hogy magyarul).
Tehát a kérdező kérdése jogos, mert ha nem kattintasz a kipróbálásra, nem tudod meg, mennyibe kerül. Ha rákattintasz és nem figyelsz eléggé, akkor levonja az éves díjat. Ha menet közben lemondod, akkor pedig próbálj kiigazodni a privacy policy-n, hogy hogyan és miképp juthatsz hozzá a már kifizetett, de fel nem használt előfizetési díjadhoz. Ez az USA-ban tök megszokott, itt azonban érthető módon egészséges előítéletekkel viseltetünk az ottani fizetésekhez képest töredéknyi havi jövedelmünk sorsát illetően.
Tehát ha valaki mégis tud egy magyar nyelvű, hivatalos árlistára és értelmezhető felhasználási feltételekre, pézvisszafizetési garanciákra mutató linket regisztráció nélkül, akkor legyen kedves és másolja ide. Ha nem tud ilyet idemásolni, akkor pedig inkább kattintson másik kérdésre és ne gyalulja tovább a kérdezőt, akinek felettébb jogosak az aggályai.
Ha azonban tud valaki képernyőképet csatolni a Duolingo Super előfizetés tarifáiról, díjszabásáról, feltételeiről, az ne habozzon itt akár képernyőfotó segítségével közkinccsé tenni, mert a kérdés erre irányult, és hangsúlyozottan jogos.
Aki segíteni nem tud, az pedig legalább bírja ki és fogja vissza magát, de legfőképpen legalább ne ártson.
Előre is megköszönöm a kérdező nevében is mindenkinek, aki legalább megpróbál emberként viselkedni és nem tapossa meg azt, aki segítségre szorul, hanem próbál neki segíteni. Ha pedig segíteni nem tud, akkor eltölti mással az idejét és legalább nem árt.
Ennyi azt hiszem mindenkinek jár, minden emberszabásútól, aki többre tartja magát, mint a darwini szemlélet szerinti őseink.
Meg tudjátok tenni? (Amennyiben igen, akkor nagyon köszönöm.)
Elképesztően jó volt olvasni a 13-as hozzászólást. Bárcsak mindenki így gondolkodna, kevesebb bajunk lenne.
Na de itt a lényeg, képernyőkép a mostani árakról: [link]
A 13-as hozzászólásra a megjegyzés, hogy a "tipikusan tengerentúli marketingstratégia" rendkívül visszataszító és etikátlan, és Magyarországon biztos lenne néhány keresetlen szava a különböző fogyasztóvédelmi hatóságoknak - már ha működnek.
A javaslat egyébként az, hogy a legtöbb banknál már lehet virtuális kártyát létrehozni, megmondod, mennyi a keretösszeg, egyszeri vagy többszöri felhasználás, mikor jár le - és akkor az érintett cég csak annyit tud maximum "leemelni" a számládról, amennyit akarsz.
Én egyszer egy egy hónapos zenei csomagra fizettem így elő, náhány zenét szerettem volna letölteni, talán az Apple oldaláról. Előre sejtettem, hogy az oldalról történő 2leiratkozás" nem olyan egyszerű - nem is sikerült...
Nem is használtam többet, de vagy fél évig sírtak, hogy nem jó a kártyám. :-) Végül leálltak, kétszer is írtam, hogy nem használom a szolgáltatást, nem kell, és nem fogadja el a leiratkozást - mert belépni se enged...
Alattomosak ezek a netes előfizetések, vigyázni kell velük.
Amúgy a banknál is le lehet tiltatni az ilyen hozzáférést, de a legjobb a virtuális kártya.
Sajnos az Unikredit nem tartozik a "legtöbb bank"-ok közé!
Nincs náluk virtuális kártya!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!