Utólag befizethetem a jelentkezési díjat felvi.hu-n?
Figyelt kérdés
Sajnos lekéstem a felvételi jelentkezésnél a befizetést, illetve hiba lépett fel közben és fél napig nem engedett a rendszer újrapróbálni. De az oldal még mindig felajánlja a Fizetés funkciót. Az lenne a kérdésem, hogy ezt befizethetem-e még, vagy kidobna valami hibaüzenetet, vagy elveszne a pénzem, mert időn túl fizettem be?
Ahogy itt olvasom, még senkinek nem jelzett vissza a befizetésről.
2017. febr. 18. 23:53
1/6 anonim válasza:
Nincs jelentkezési díj, tavaly óta eltörlésre került.
2/6 A kérdező kommentje:
Azt tudom, az első 3-ra nincs is, onnantól viszont minden jelentkezés +2000 Ft és én 4 helyre jelentkeztem.
2017. febr. 19. 00:24
3/6 anonim válasza:
Hivatalosan a tranzakciót 15-én éjfélig kellett elindítani. Ez alapján a 4. helyet buktad.
Egy telefont azért megér, hogy felhívd a felvi ügyfélszolgálatát bár ezt igazából 16-án kellett volna megtenned! Akkor még hivatkozhattál volna technikai problémára. De 4-5 nappal később ez már aligha hihető:S
4/6 anonim válasza:
Sajnos buktad. Nincs pótló befizetési lehetőség.
5/6 anonim válasza:
Természetesen nem jelzett vissza senkinek,, mivel írták is, hogy a feldolgozás/könyvelés a lezárás után történik.
6/6 A kérdező kommentje:
Írtam az ügyfélszolgálatnak már másnap, tegnap válaszoltak, gondolom sokan keresték őket. Lényeg, hogy befizethettem tegnap és természetesen kijelezte, hogy nincs tartozás. :)
2017. febr. 22. 11:41
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!