3 egyetem között vacillálok. Melyikre érné meg menni a BME, Győri Széchenyi Egyetem, és OE közül? Lent "kicsit" bővebben.
Alapvetően érdekel a gépészmérnöki, a járműmérnöki, és a villamosmérnöki is. Viszont olyan gondban is vagyok, hogy nem tudom, hogy aki megszerez ilyen végzettséget, pontosan mit is csinál a mindennapokban, tehát, hogy mi a tényleges feladatuk.
A másik dilemma az, hogy vajon ezen 3 egyetem közül melyiknek a legjobb az adott szakirányban történő képzése?
Illetve az infrastruktúra, álláslehetőségek, biztonság színvonala melyiknek a legjobb?
Ad-e annyi pluszt az Audi támogatása a SZE-nek, hogy jobb legyen, mint a BME?
Melyik végzettség ér a legtöbbet? Melyikkel lehet a legtöbbet keresni?
Azt hallottam, hogy a SZE diplomáját külföldön annyira nem ismerik, és nem is ismerik el, mint a BME-ét.
Ugyanakkor nem tudom, hogy mekkora karriert lehet befutni az Audinál a SZE-ről.
Emellett azt sem, hogy megéri e Győrben járműmérnöki karon duális képzésben tanulni.
Itt jön a képbe a többi, hogy vajon megérné-e inkább gépész/villamosmérnöknek menni, járműmérnök helyett?
Esetleg megpróbálkozni külföldi tanulmányokkal?
Tudom, elég sok a kérdés, de szeretnék átfogó képet kapni a lehetőségekről/ esetleges buktatókról.
Köszönöm előre is mindenkinek!
én a gépészt ajánlom ha inkább a "gépek, alkatrészek" érdekelnek, a villamost pedig akkor ha inkább a hozzájuk tartozó elektronika.. a járműmérnök az pedig ugye leszűkíti a területet, viszont van benne gépész, és villamosmérnök tudás is..
ha tervezel külföldre menni, BME. az SZE csak az audi-ba kiemelkedő, máshová azért ha van 2 ugyanolyan tudású mérnök, a bme-set fogják felvenni.
az óbudai sem rossz, bár néhol nekem nagyon amatőr benyomást kelt az elbeszélések alapján..
Viszont tűrnöd kell a streszt, mert az van dögivel mind3 helyen.. és egyik sem könnyebb mint a másik
BME-t hagyd ki!
A legcsóróbb egyetem az országban. A laborokban a legújabb darabok is 40 évesek, és még csak nem is működnek. Legtöbbször a laborfoglalkozások egy diavetítésből állnak, ahol egy szintén 40 éves könyvből befotózott képen elmagyarázzák hogyan működött ez a technika 40 éve.
Az eszközök, az oktatás meg a gyakorlatok helyett viszont van számonkérés meg szopatás.
BME járműmérnöki: A legfontosabb tárgyakból:
Hajtáselemek 1, Hajtáselemek 2, Hajtáselemek 3, Járműterv
Soha egyetlen egy előadáson és egyetlen egy gyakorlaton sem volt megoldva egy számpélda sem. Basztak rá. Telibe leszarták az oktatást. Gondol végig, hogy neked középiskolában úgy kellene leérettségizned, hogy a matektanárod soha egyetlen egy példát sem oldott meg, semmit nem mutatott volna meg. Hát ilyen nincs. Ez az oktatás legalja.
a járműmérnöki valóban szar...
gépésznél van labor ahol elavultak a gépek, de pl gépészmérnöki alapismeretekhez nincs is szükség újabbra... ahol kell, ott vannak is :) de egyáltalán nem szívatnak jobban mint máshol, és megéri a bme-re menni, ha nem csak kizárólag az audi a célod, esetleg a külföld is érdekel :)
Járműmérnökre inkább ne. Csak szűkíti a lehetőségeidet és érdemben nem ad annyi pluszt.
Győrbe inkább ne, csak ha mondjuk közel laksz.
Gépész-villamos közül vszeg utóbbi jobb, de arra menj, amelyik jobban érdekel.
Külföldre nem szükséges menni, Erasmusszal tanulhatsz kint 1-2 félévet ha szeretnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!