Tanulási nehézség kezelése?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha vizsgálaton azt mondták, hogy nem tudnak segíteni, nincs diszlexia, diszgráfia vagy más nehézségek (akár figyelemzavar), akkor másabb problémák vannak.
Az, hogy Olaszországban, gondolom olaszul tanult elsőben, aztán hirtelen váltás történt nem volt rá jó hatással. Nem tudom, mennyire beszélte jól mindkét nyelvet, lehet az is, hogy elsőben egyszerűen a nem értés miatt maradt le és ez másodikban is megtörténhetett. Aztán nem kapott kellő figyelmet, elkallódott. A hiányosságok és az alapok viszont hiányoznak: nincs mire építeni. Magyarul: ha valaki nem tanul elsőben matekot, nincs mire építkezni, később már csak magántanárral tud pótolni.
Nekem is voltak hasonló problémáim, első-második osztályban el-el kallódtam, harmadikban jött felszínre az, hogy mennyire le vagyok maradva magyarból (matematikából akkor is jó voltam), szóval tudom milyen ez. Magántanárral negyedik osztályra kb 3-as átlagról feltornásztam úgy, hogy csak 2 négyesem volt, aztán felsőben matek tagozatos lettem és kitűnővel végigvittem, aztán most eredményes gimnazista vagyok.
Szóval ez saját tapasztalat, igaz a későbbiekben diszlexiát és hiperaktívitást is megállapítottak nálam.
Beszéljen magántanárokkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!