Szerintetek fair dolog az, hogy egy aktívan sportoló, versenyeken jó eredményeket elérő gyereknek (11 éves) 3-ast adnak év végén testnevelésből, mert nem megy neki a kislabdadobás meg a távolugrás? A gyerek válogatott úszó különben.
"szerinted jogos az, ha valaki tökéletesen tud deriválni, integrálni, és 9. osztályban mégis hármast kap, mert nem ismeri a gyökvonás azonosságait?"
Idióta példa. A matematikát meg lehet tanulni. A kislabdadobást pedig lehet gyakorolni, de ha nincs mg hozzá a megfelelő testtömeged nem fog jól menni.
Egyébként kedves kérdező ez a testnevelés tanárt minősíti. Habár a diák hozzáállásával is lehetnek bajok, én futóatléta voltam gimiben. Jó voltam, futásban, úszásban, ugrásban, kötélmászásban, de csapnivaló labdajátékokban, de azért próbáltam kihozni magamból a legjobbat, és a tanerő értékelte az igyekezetemet ezért mindig ötöst kaptam év végén.
ha úgy nézzük, hogy a testnevelés egy érettségi tantárgy, akkor nem, nem idióta példa.
ha meg úgy nézzük, ahogy Te, hogy testtömeg függő, akkor ne legyen osztályozás testnevelésen, vagy legyen mindenki ötös. nem?
mindezt egyébként kövér gimnazista lányként mondom, aki kötélmászásból kettest kapott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!