Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Növényszervezettan vizsgáról...

Növényszervezettan vizsgáról vélemény?

Figyelt kérdés

DE hallgató vagyok, és nem tudom mit gondoltam, mikor felvettem szabválnak ezt a tárgyat.

Az írásbeli vizsga kb milyen nehéz?

Sajnos utolso pillanatban vettem fel es mar nem tudom leadni, csak valami nagyon indokolt kervennyel plusz 5k-val:(



2023. szept. 26. 19:17
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Én nem is ide járok és nem is hasonlót tanulok, de egy ismerősöm szívott vele. Nem éppen szabvál tárgy.


De mit vesztesz azzal, ha nem adod le csak simán megbuksz?

2023. szept. 26. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Ki tartja? Amikor én jártam, a szervezettan nem volt annyira vészes. Bár én biológia Bsc hallgató voltam, lehet nektek nem teljesen ugyanaz a tárgy. Milyen szakos vagy?


"De mit vesztesz azzal, ha nem adod le csak simán megbuksz?"


Félévi átlagot meg kreditbüntit. Mást csak akkor ha kötelező tárgy, de jelen esetben nem az. Vagy ha végzős a kérdező és kell a kredit a végzéshez, akkor viszont probléma lehet belőle.

2023. szept. 26. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

En btk-n vagyok szlavisztikas. Elso eves, mar most megtanultam a leckét h olyan szabvalt vegyen fel az ember amin nem kell komolyabban tanulni.

Veszteni vele mit lehet? Az átlagot rontom az biztos, legalábbis azota beszéltem ismerősökkel es mondtak, hogy igazabol csak a kolis atlagbol rontok, ha megbukok a jegybe nem számít bele. Kivéve ha kettes lesz :D, akkor mar beleszámít.

A nevüket most meg nem mondom ki tartja,ketten voltak bent,egy no es egy ferfi.

2023. szept. 27. 14:00
 4/7 anonim ***** válasza: