Mi történik 250 óra hiányzás után 12. Osztályban?
De értsétek már meg, hogy ez nem szubjektív döntés. Ha van 5 jegye, arra nem lehet azt mondani, hogy nem zárja le. Egyébként meg honnan veszitek, hogy a szaktanárt nem kérdezi meg az igazgatóhelyettes? Az miért baj, hogy a diákkal is kommunikál?
Nem az a lényeg, hogy mennyit hiányzik, hanem, hogy a tudásáról számot adott-e. Ha minden témazárót megírt, semmi értelme vizsgáztatni.
"Ha van 5 jegye, arra nem lehet azt mondani, hogy nem zárja le ... Ha minden témazárót megírt, ..."
5 jegy lehet, hogy csak 5 röpdolgozat, amiből az derül csak ki, hogy egyik napról a másikra hajlandó volt-e valamiket megtanulni. Erre simán lehet azt mondani, hogy vizsgáznia kell, mert egyáltalán nem biztos, hogy 5 röpdogából az is kiderül-e, hogy összességében is felfogta-e a dolgokat, átlát-e összefüggéseket, stb.
"Az miért baj, hogy a diákkal is kommunikál?"
Az még nem lenne baj.
"honnan veszitek, hogy a szaktanárt nem kérdezi meg az igazgatóhelyettes?"
Onnan, hogy rögtön azzal reagált, hogy "akkor jo nincs baj", ami azt jelenti, hogy "akkor nem kell vizsgáznod" - pedig ezt nem az ő kompetenciája eldönteni, hanem a szaktanáré.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!