Melyik tantárgyat utáltátok legjobban az ált vagy
közép iskolában és miért?
Figyelt kérdés
Részemről a magyart utáltam a legjobban, nem értettem miért kell a verseket elemezni, és miért kell unalmas és vastag regényeket kötelező olvasmányként elolvasni, majd pedig azokat is elemezgetni, nem beszélve az írók, költők életrajzának a megtanulásáról, hol született, hova járt iskolába: a harmadik író-költő után már kevertem ezeket az adatokat. Ennek ellenére igyekeztem mindezt megtanulni, a tanulásra szánt idő kb 60-70%-a erre ment el. Amikor azonban eljött az elhelyezkedés, munkavállalás ideje, kiderült, hogy ezt a fajta tudást a munkaadók enyhénszólva egyáltalán nem értékelik :S Mikor elmeséltem az egyiknek, mit is tanultam a középiskolában, hát elnevette magát az interjúztató :/ A másik amit még nem kedveltem, az a hejesírás volt, általában 1-est vagy 2-est kaptam rá. Na most már ti jösztök.
Altalanosban a matekot. Gimiben a fizikat, kemiat es kesobb mar az irodalmat is megutaltam.
2022. márc. 7. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
12/17 anonim válasza:
Általános még elment, de gimiben utáltattak meg velem kb minden tárgyat. A fő mumus természetesen a matek volt, sajnos sosem kaptam egy normális tanárt (gimiben az egész osztály nem értett semmit abból amit a tanár mondott).
Egyedül az angol volt ami elment, mert az érdekelt.
2022. márc. 7. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
13/17 anonim válasza:
Én a rajzot, mert óvodás korom óta gyűlölök rajzolni, nem okoz örömöt, kényszer az egész. Eleve csak síkban tudok rajzolni, ott is maximum pálcikaalakokat. Nehéz volt kitalálni az aktuális rajzomat és testem-lelkem tiltakozott a megvalósítás ellen, emellett pedig teljesen feleslegesnek tartom 14-18 évesen gyümölcsöket meg hasonlókat festeni pl, ettől nem lesz senki se ügyesebb, se kreatívabb.
2022. márc. 7. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
14/17 anonim válasza:
Történelem. Idegen nyelven tanultuk, emiatt nyilván jóval kevesebb mindenre volt idő, mintha magyarul tanultuk volna. Emiatt nem tudtuk összefüggéseiben megérteni az anyagot, semmi logikai ok-okozat nem volt abban, ahogy a tanár előadta, a számonkérés pedig csak a magolós dolgokról szóltak.
Az érettségivel nem volt bajom, ott javarészt forráselemzés volt. Utólag pedig autodidakta módon pótoltam a középiskolai anyagot. Így már érdekes volt.
2022. márc. 7. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
15/17 anonim válasza:
"Felesleges es a mindennapi atlageletben haszontalan is."
Az iskola 99% ára igaz ez.
2022. márc. 8. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
16/17 anonim válasza:
Kémiát. Általánosban és gimiben is sikerült olyan tanárt ki fogni, aki "nem vette észre", hogy létezem. Amikor a tanár csak neked nem tudja a neved az osztályban, mert nem vagy se balhés, se kiemelkedően jó, se nagyon buta, az kicsit már ciki. Amúgy se értettem mindig a tananyagot, és nem éreztem azt, hogy figyelnek rám és bátran kérhetek segítséget.
2022. márc. 9. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
17/17 anonim válasza:
a matekot.
ugyan én is úgy gondolom, mint a 15ös, hogy szinte minden felesleges, amit a magyar oktatás rendszerben tanulunk, de a matekhoz semmi érzékem, és a matektanáraim általában utáltak is.
az erőfeszítéseim 90% arra ment el, hogy gyakoroljam azt a sok feleslges baromságot matekból, h le tudjak érettségizni, miközben tudtam, h az alapműveleteken kívül soha a büdös életben nem fogok semmi használni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!