Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Érdemes még 32 évesen építészm...

Érdemes még 32 évesen építészmérnöknek tanulni?

Figyelt kérdés
Már túl késő lenne, mert azért 30x évesen pályakezdőként, ebben a szakmában, előtte idegenforgalomban tevékenykedtem, de még az autószerelő okj is megfordult a fejembe. Kinek, mi a véleménye, tapasztalata, javaslata? 32F

2021. jún. 5. 23:36
 1/6 anonim ***** válasza:
83%

Nem azzal van a baj, hogy 32 evesen akarod elkezdeni a kepzest.


Inkabb azzal, hogy Magyarorszagon az epitoipar hektikus, ez melle meg nagyon korrupt!


Nem jelentenek be rendesen, szar fizetes, 10-12 oras munkaidok, hetvegen is.


Amennyit energiat kell belefektetni a kepzesbe, nem terul meg kesobb!

2021. jún. 6. 05:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
60%

Szerintem is egy rakás szar.

Én mondjuk nem dolgozok benne, csak pár ismerősöm, de vicc amiket elmondanak.

Az első jól írta, hogy össze-vissza van az egész, egyik hónapban szart se kell csinálni, mondjuk kifizetni se nagyon akarnak, következő hónapban meg haza se jutsz annyi munka van.

Cserébe kapsz vagy 350-400 nettót meg egy céges autót.

2021. jún. 6. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
72%

Nekem a párom 31 évesen fejezi be az egyetemet + szeretne menni mesterképzésre is. Már magas és mélyépítő cégnél dolgozik lassan lassan 10 éve. Szerencsére neki ilyen problémái nincsenek, hogy nem jelentik be. Nettó 500-at kap, céges telefon, autó (bár ő a sajátját használja, így a tankolást és a számlát fizetik).

Az viszont tényleg igaz, hogy egyszer semmi munka nincs, máskor meg megszakadnak. Télen mondhatni megàll az élet náluk. De fizetéssel soha nem volt problémája, hogy nem kapta meg. Cége válogatja.

Igen, néha ő is haza hozza a munkát, mivel nincs elég szakember, így 3 fő helyett dolgozik évek óta, ha lenne műszaki előkészítő mellette, már sokkal könyebb lenne a dolga. (Néha én is elúszok és haza hozom a munkát, vagy szimplán elrontottam vmit és javítom..)


Az autószerelőben most azzal járnál a legjobban ha az új elektronos, hibrid autókra specializálódnál.


Mondhatni mind a kettő stabil, mivel mindig kell utat/épületet javítani, újat felhúzni, és autók is mindig lesznek a műhelyben javításra. A kérdés, műhelyben akarsz dolgozni, vagy irodán, fizetés különbséget nem tudok mondani.

De azért nem leány álom egyik sem az biztos.

2021. jún. 6. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Sziasztok, köszönöm az eddigi válaszokat!

1#-es válaszadó: Igen, valóban Én is azt hallottam, hogy az építőipar eléggé hektikus, de talán nem kevésbé, mint az idegenforgalom, főleg a jelenlegi helyzetében. Másrészről, akármit akarj tanulni, mindig fog kelleni energiát, erőfeszítést beletenni, legyen az építészmérnök vagy akár bármi más új szakma.

2#-es válaszadó: Igen, ez a 350-400 nettó reális lehet, ahogy olvastam a létező álláshirdetéseket, már ahol ez szerepel, és transzparens a munkaadó e téren.

3#-as válaszadó:

Igen. a stabil szót tudnám kiemelni, ami nagyon fontos a mai világban, hogy tudjuk a szakma nem fog eltűnni a semmibe, illetve a kor miatt azért kérdőjeles talán az építészmérnök , mert pl 35-6 évesen a BSC képzettséggel pályakezdőként, nem biztos , hogy olyan szívesen foglalkoztatnának. A másik szakma jelenleg a megváltozott felnőttképzéi rendszerben az alábbiak szerint szerepel, amúgy az autószerelő 2021-ben Specializálst gép és járműgyártás - gépjármű mechatronikai technikus, legalábbis ez elérhető a városban, ahol vagyok. Ez a megujul okj már tartalmazza a hybrid hajtású autók vizsgálatát is, abban amit olvastam róla. Szép napot nektek! :)

2021. jún. 6. 08:18
 5/6 anonim ***** válasza:
Mérnöknek mindig érdemes tanulni. ( még ha 35 után is végzel 30 év melód addig is lesz a nyugdíjig). Pláne a leírt paraméterek alapján de annyi versenyképesebb szak is van. Építő illetve az agrár iparágat el kell kerülni minél messzebbre . 1,2: egyet értek teljesen.
2021. jún. 6. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Egyébként meg azt a 350-400 ezret vissza lehet osztani heti 40 órára. ( napi 8.). Biztos, hogy alsó hangon heti 50-re kapja, plusz utazás a munka területekre, plusz néha kis szombatozás. Gondolom én. Napi 8 órában ez 300 ezres fizu semmi több. Egy full kezdő villamosmérnök meg kap ennyit emberi munkaidőben.
2021. jún. 6. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!