Záróvizsgáról (akár online, akár személyes) mik a tapasztalatok? Elég rosszak a kilátásaim, és szeretnék hiteles képet kapni arról, hogy hogyan is zajlott máshol
Két hét múlva záróvizsgám lesz, folyamatosan készülök rá, de elég komoly kételyeim vannak azt illetőleg, hogy a tanárok mennyire fognak buktatni, és hogy milyen a menete egy ilyen vizsgának, főleg online.
Mérnöki szakról van szó, mindenki más reménykedik nálunk és azt mondja hogy "rendesek lesznek" meg "kérdeznek majd, ha elakadsz" meg hasonlók, de az igykezetek ellenére az évek alatt rengeteg kudarc ért, és nem tudok bízni abban, hogy bármi jóindulat is szorulna abba a bizottságba ami előtt szerepelnem kell majd.
Mik az érdekeik ilyenkor tanárként?
Mi motiválja őket a buktatás, és az átengedés iránya közt?
Mit lehet tenni, ha olyan a bizottság, hogy több benne a rosszindulatú, megkeseredett tanár, mint a rendes, következetes tanár (hogyan döntenek végül?)
Elvégre anyagi javakért már nem buktathatnak, mert abszolválás után már olyan sincs hogy azért a 300.000 forintnyi tandíjért csinálnák
Szerintem ne aggódj.
Általában ott már nem szaroskodnak, de az is igaz, hogy elvárják, hogy az alapokkal tisztában légy.
Legrosszabb esetben nyáron végzel.
Köszönöm a válaszokat!
#1: Nem merem leírni, sajnos már volt olyan hogy hallgatókat elővettek amiatt mert közösségi oldalakon ilyen "mém-csoportokat" csináltak, nem tudom hogy itt mennyire említhetném őket
#2: Sajnos ezekkel vannak hatalmas eltérések még tanáronként is, hogy nekik mi számít alapnak, plusz a választott tételek is mind más-más tanárok szakterületei (ez nagyjából azt jelenti hogy egyik tanárnál ami egy szerényebb jegy mondjuk kettes vagy hármas, az egy másiknál már bukás, és még meg is szégyenít téged hogy "csak ennyit tudsz" az ő drágalátos területén) 😔
#3: A szakdoga védésnél nekem az jött le a többiek beszámolói alapján, hogy hiába van az a közmondás hogy "hülye kérdés nem létezik", sajnos másnál tudtak olyat kérdezni ami nem is kötődött a témakörhöz, nem is várhatták volna el a diáktól hogy tudjon rá válaszolni, és úgy jött ki a lépés mintha a diák nem értett volna a témaköréhez.
Én egy 2D-s programot írtam aminek egyik része oktató jellegű, másik pedig egy játék, sokféle funkcióval, de nem tudom mennyire fognak baromságokat kérdezni
Annyira nem bízom bennük semmilyen szinten, hogy azt nehéz megfogalmazni is
Nekünk annyit mondtak, hogy "minimális felkészülési időt" kapunk... hát meglátjuk mennyi köszönet lesz abban
5 perc maximum arra elég, hogy káromkodjon az ember egyet, és elfogadja hogy a nyáron újra mennie kell majd
#8: Ez mind szép és jó, azoknak akiknek ezutánra tették.
De nekünk 11.-e előtt lesz ez az egész istenverte "államvizsga", és mivel eddig is buktattak rendesen, így el nem tudom képzelni hányan fogunk bukni csakis emiatt
Nem szeretném a nevén említeni melyik intézményről van szó, de az világos számunkra akik itt ragadtunk ebben a képzésben, hogy minősíthetetlen mind oktatás, mind vizsgáztatás, mind vezetés szempontjából
Én idén zv-ztem BME villanyon. Írásbeli teszt volt, mint mindig, csak most moodle-ben, elvileg tilos volt a kommunikáció, én nem is kommunikáltam, de nem ellenőriztek sehogy. Segédanyagokat legálisan lehetett használni, ezzel viszont éltem is.
A szóbeli és a védés is jól ment. A szóbelinél pont egy olyan részt kaptam, ami nem a kedvenc tételem volt, de végül azt is tudtam, védésen nem nagyon akartak mély részletekbe menni, de ez téma- és bizottságfüggő is. Szóval összességében jól sikerült. Sőt még a diplomám is éppen jeles lett így. Erre nemigen számítottam. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!