Nektek melyik volt a legnehezebb tárgy az egyetemen?
"Fotón fizika, matek szigo, és volt valami bullshit tantárgy, amiben hieroglyphákat kellett tanulni mindenféle értelem nélkül és digitális jelfeldolgozásnak hívtak, de valójában kóla automata programozás volt, senki nem tudta, mit tanulunk....
Veszprémi Egyetem, MIK, 2008"
Igen, gondoltam hogy az autokorrekt műve volt. :D
Amúgy a digitális jelfeldolgozásnál nem diszkrétidejű jeleket vettétek? Z-transzformáció, diszkrét Fourier, FIR/IIR szűrők meg ilyesmik? Ezek eléggé hieroglifák. :D
Ez melyik szak pontosan?
A jogon mindenképp a római jog volt az amin a hallgatók 98%-a az esélytelenek nyugalmával ment vizsgázni ( 5 kérdéses beugró 3 kellett, hogy átmenj, majd ha megvolt szóbelin úgy is kezdték : legyen kedves definiálni azt a 2 dolgot amit nem tudott a beugrón. Nem megy? Viszlát jövőre....) [ELTE-Jog]
A második szakomon talán az európai jogharmonizáció. De az is tanár miatt inkább , feleletválasztós feladatok, de kötelezően indokolni kell a válaszadást, bizonyos perek tökéletes ismerése stb...., bár a monetáris politika nevű tantárggyal is megszenvedtem.... [ELTE-Nemzetközi tanulmányok]
Anatómia szigorlat, orvosi biokémia (SE ÁOK 2009)
Közönséges differenciálegyenletek, numerikus matematika: ezeket mondják, de még nem tartok ott (FernUniversität in Hagen, matek BSc)
#15 Te elvégezted végül az orvosit?
Hogyhogy matematikusnak mentél utána?
Nekem a digitális technika (digit 2), nem is átmenni volt nehéz, hanem elsajátítani. De az ipari irányítástechnikával is szenvedtem.
BME, VIK, villamosmérnök BSc, 2016
#11
MIK, Mérnök infó
z trafó nem volt nehéz, és a Fourier sem, sőt! Az volt anal 3ban, abból többen mentek át, mint bármelyik másik matekból. Nekem is jól ment, bár könnyebb lett volna, ha alkalmazott tudományként kezeljük és nem állítás, bizonyítás, definíció szintén adták volna le. A legtöbb matek trafó az valóban jelfeldolgozásnak része.
DES volt a tárgy neve, de nem arról szólt. Turing gépekkel szivattak és annak voltak leírói, amik olyan jelekkel voltak, amihez senkinek nem volt szótára.
Az volt az a tárgy, amit végül úgy oldottam meg, hogy a tanárt kimerültem és azonos tematikával máshol tanultam, ahol érdekes módon emberi nyelven volt a tárgy. És még élveztem is. Ott meg jel-állapot gépek voltak, és rendes leírók.
Tehát itt is a hulladék oktató, sok lelki sérüléssel, szándékos rombolással volt a példa, ami miatt utáltuk a tárgyat az értelmetlensége miatt és eszenvedtünk. Aki nem tudott puskázni, nem ment át. Hiába ültünk össze 40en, senki nem tudta mi a fene ez a tárgy.
De kemény lelki trauma. Hiszen az ilyen tárgyak miatt lesz értéktelen egy szak elvégzése és tart tovább 2 félévvel. Ha olyannal szenvedtem volna, aminek értelme is volt a szakon, azt mondom, én vagyok a hülye.
Sajnos a VIRT tanszéken sokan tanítottak, akik nem értették maguk sem, mit kell csinálni. De a legjobb tanárok is ott voltak. Tisztára, mint India az informatikában: van egykét zseni és a maradék...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!