Valaki letudná írni, hogy hogyan kell egy feladat után a struktogramot megrajzolni?
Szia!
Megpróbálom egyszerűen leírni:
Első lépésként specifikáld a programot.
Bemenet, Kimenet, Előfeltétel, Utófeltétel megállapítása.
Milyen változókat és konstatsokat fogsz használni?
Ezeket deklarálnod kell, esetlegesen értéket adni nekik, majd az utófeltételt lerajzolod stukiban.
Amiket tudnod kell lerajzolni, az egysoros utasítás, elágazás, elől és hátul tesztelős ciklus.
Értékadás ":=" (legyen egyenlő) jellel történik, 1-től indexeled a tömböket.
Ha le tudsz programozni egy feladatot magadtól (jól), akkor indulj ki abból, és próbáld "visszafordítani". Tulajdonképpen a stuki is csak egy nyelv.
Van 6 vagy 7 alaptétel, maxkiv, keresés, sorozatszámítás, eldöntés, stb. Ezeknek a stukiját tanulmányozd, menj rajtuk végig sorrol sorra, mint egy programfutás lenne, és hasonlítsd össze a c++ kóddal ahogy leírnád, használd őket! Pár óra gyakorlás után zsigerből fog menni:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!