Hogyan kell megcsinálni egy országelemzést és egy marketing tervet? Hol lehet hozzá segítséget találni?





hát ehhez interneten nem tudsz anyagot találni, de tudok adni néhány szempontot. De könyvtárban tudsz hozzá anyagot gyűjteni, főleg a marketing részéhez.
Országelemzés: terület, lakosság száma, népsűrűség, időjárás, politikai helyzet, gazdasági helyzet, szocializáció
Marketingterv: én ajánlanám a GYELV elemzést: azaz gyengeségek, erősségek, lehetőségek veszélyek





Elkéstem a válasszal, de másnak lehet segít. Az ITD Hungary honlapján sok hasznosítható országinformációt találsz.
www.itd.hu





Ja amíg el nem felejtem.
Marketingterven belül gyakran foglalkoznak az árpolitikával, termékpolitikával, piacbefolyásolás eszközeivel (sales promotion, Public relations,Média szereplés). A termékkínálat és árpolitika változásával a termékéletgörbe különböző szakaszaiban. Kiszokták dolgozni, hogy a termék milyen hosszú és rövidtávú stratégiával jelenjen meg a piacon. A Porter-féle stratégiák alkalmazhatóságát is megvizsgálják.
GYELV/SWOT analízist is lehet alkalmazni a piacon kínálkozó lehetőségek vizsgálatára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!