Hogyan terveznéd meg a döntéshozó számára egy induló e-kereskedelemi vállalkozás beszerzési, raktározási és kiszállítási rendszerét?
Készíts részletes leírást, hogyan alakítanád ki a belső folyamatokat – úgy hogy azok alapján egyszerűen döntést lehessen hozni a webshop elindításáról (A döntések indokolásával! Ha lehet, javasolj több alternatívát is, és írd melléjük melyeknek mik az előnyei és a hátrányai a cég számára)
A cég paraméterei és tervei a következők:
2006-ban alapított vállalkozás, két üzlettel és egy raktárral Budapesten és egy üzlettel Székesfehérváron.
Forgalmazott termékkör: speciális szerszámtáskák, utazóbőröndök.
Alkalmazottak száma összesen: 10 fő.
Éves forgalom: 500M forint.
Jelenlegi raktárkészlet: 15M forint, részben bizományosi.
Könyvelést külső cég végzi.
Az értékesítést szeretnék országos szintre fejleszteni, bázisként a budapesti raktárt használva. Szeretnék a már meglévő alkalmazottakat is bevonni az on-line értékesítésbe.
A cég jelenleg éves szinten 1% marketing költségvetéssel dolgozik. Az on-line értékesítés fejlesztésére további +2%-ot tudnak áldozni a költségvetésből.
Még mielőtt kapnám vkitől az ívet, elkezdtem magam is, elindultam egy irányba, de pff. :D
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!