A tanár-diák kapcsolatban, milyen helyzetekben erősödik vagy szorul háttérbe a pedagógus szerepe?
A pedagógusszerepről kellene írni.
A vázlat a következő:"A tanár-diák kapcsolatról (esetleg a változásairól, de ez még nem biztos) szeretnék beszélni.
Jó –rossz tanár jellemzői tanulmányból-nektek mi a véleményetek erről? (vagy ezt a kérdést teszem föl vagy két csoportra osztom a csapatot és nekik mit mond a jó- rossz tanári jelző)
Jutalmazás technikája és buktatói (Hogyan jutalmaznák a diákot?)
Büntetés technikája és buktatója (Hogyan büntetnék a gyerkőcöt?)"
Erre a tanár ezt mondta:
" konkrté szituációkhoz, helyzetekhez kötődően tegyél fel kérdéseket, ne általánosságban, lehet találni ilyen konfliktusos helyzeteket a neten is, sokat. A tanár-diák kapcsolatot is úgy tárgyald, hogy bizonos helyzetekben a pedagógus mely szerepe erősödik vagy szorul háttérbe."
Viszont a neten nem találtam konfliktus helyzeteket.
Sem olyan példákat, a pedagógus szerepe erősödése vagy háttérbe szorulása tapasztalható lenne. Nincs ötletem h keressek rá. Hétfőre szükségem lenne rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!