Társasjáték kerettörténet?
Az alabbi kozhelyes kezdest javasolnam:
Egy autoval megy egy kis tarsasag kifrandulni.
Esni kezd az eso es defektek kapnak, a potkerek is lapos es olyan eros az elektromos vihar: villmlas, menydorges), hogy a mobil telefonok se uzemelnek, valoszinuleg a kozeli tornyokat kiutotte egy villam. Am a kozelben latszik egy haz. Ugy dontenek oda mennek segitsegert. Ahogy kozelednek, latszik, hogy nem is haz hanem egy kisebb kastely. Az ajto felig nyitv all, amin be is lep a tarsasag. Ekkor az ajto dondulve becsukodik mogottuk, es nem is tudjak kinyitni.
Ahogy korulneznek latszik, hogy az ablakokon vasracsok vannak.
A jatek celja, hogy a tarsasag megtalalja a kulcsot a bejarati kapuhoz, amihez korul kell nezni az egesz hazban.
Ezt minnel gyorsabban teszik annal nagyobb eselyuk van a megmenekulesre, ugyanis ahogy az idoben haladunk elore egyre masszivabb es ijesztobb tamadasra indulnak az ep elmejuk ellen a hazban lako szellemek es kisertetek.
Ha szetoszlanak kijaratot vagy kulcsot keresni, akkor gyorsabban tudjak a hazat atkutatni, ha egyutt maradnak, kisebb vesztesegekkel tudnak szembenezni az epulet remsegeivel.
Aki megtalalja a kulcsot vagy a hatso kijaratot, az persze vissza kell, hogy erjen meg az ajtohoz, es a tobbieknek is ki kell jutniuk ahhoz, hogy ne veszitsek el a jatekot. Aki elveszti az eszet az a kisertetkately oldalan folytatja a jatekokt es akadalyozni probalja a tobbieket a kijutasban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!