Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Hogyan tanítsam a 7. osztályos...

Hogyan tanítsam a 7. osztályosoknak a síkidomokat, sokszögeket?

Figyelt kérdés
kistanár vagyok.... :S és holnap kéne leadnom nekik az anyagot...
2009. febr. 10. 14:30
 1/8 anonim ***** válasza:

vigyél szemléltető eszközöket. ha nincs rajzold le pontosan melyik micsoda, hogy hívják, miért az a neve...stb.

Én nem vagyok tanár, de gondolom a tankönyveidben, előadásokon elhangzott hogyan is kell pontosan... (bocs)

2009. febr. 10. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

sajnos pont, hogy nem. És most szembesülök vele, hogy nem tanítottak semmiféle logikai menetet, hogyan kéne.


:(

2009. febr. 10. 14:51
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

sztem be lehet őket vonni, hogy ki tudja hogy néz ki? és felrajzolná-e.

és akkor mindig más embert választasz ki a feladatra

én legalább is figyelnék ilyenkor, mit csinál osztálytársam táblánál.

aztán ha jól csinálta, akkor megszerkesztik többiek is, füzetbe,

megkérdezed segíts-e csináld-e újra ( bár sztem erre nincs szükség) és utána beszélsz a tulajdonságairól

vagy ez hülyeség?

2009. febr. 10. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Nem, egyáltalán nem hülyeség, a tanárnő hiányolta, hogy kommunikatív legyek a gyerekekkel.


Igazából azon gondolkozom, milyen logikai sorrendet állítsak fel.

pl. tegyünk különbséget a síkidomok, sokszögek közt, aztán nézzük meg mi az oldal, csúcs, hány szögük van, hogy hívjuk őket... Mi az átló, valamint a szabályos sokszög...?


Azt sem tudom, mit kéne tudniuk, a tankönyv, mint kiderült teljesen hiányos...

egyáltalán ezen az órán vegyem, hogy milyen négyszögek vannak, (trapéz, paralelogramma...), vagy most csak általános eseteket...


Próbálom beleképzelni magam egy 7.-es agyába, mi az, amit felfoghat, de nem igazán megy.

2009. febr. 10. 18:57
 5/8 anonim ***** válasza:

Én általános háromszöggel kezdeném, és azon elmagyaráznám mi az oldal, szög, csúcs. abban úgy is van hegyes és tompa, aztán lerajzolnám a szögek fajtáit.

és ahogy mennek a táblához, elmondhatnák, meg hogy hol az átló. mikor szabályos sokszöghöz érsz, akkor is rajzoltathatsz hogy szerintük milyen..aztán megmutatod.

talán elmegy ezzel az óra, szerintem elég megmutatni, kerület majd később, vagy esetleg majd tanáruk.

nekünk emlékszem volt olyan hetedikdben hogy a kistanár kémién másrol beszélt nem aktuális tananyagrol, mert tanárunk akarta leadni. szerintem nem is az a lényeg hogy te tanitsd meg úgyis elmondja nekik ha ő máshogy látja vagy akarja láttatni.

max azt nézi hogy csinálod....nem azt h mit

de nem tudom nem vagyok tanár nem is leszek :)

2009. febr. 10. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Köazönöm a választ valami ehhez hasonló terveim vannak. Egyébként szerintem is újra veszi az anyagot, ha másként akarja leadni...


És még én is meggondolom leszek-e tanár. Nem azért meert nem élvezem, hanem mert nem érzem úgy, hogy felkészítettek rá....


de ezt most már befejezem.

2009. febr. 10. 20:01
 7/8 anonim ***** válasza:

én annak indultam, de akkor volt a leépítés, meg induló szakom sem jött be végül.

de első évemben volt. aki végén hagyja ott annak van baja :D

2009. febr. 10. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
de azét sok sikert - holnapra is :)
2009. febr. 10. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!