Valaki segítsen! Módosítottam Felvin a jelentkezési sorrendemet és ma reggel már azt írta, hogy feldolgozva de a többi oldalon meg mindig a régi sorrend látható annak ellenére hogy állítólag már módosult. Most mit csináljak, kihez kellene fordulnom?
Figyelt kérdés
Eléggé meg vagyok ijedve, szóval ha van valami ötleted az üggyel kapcsolatban kérlek írd le!2019. júl. 11. 08:58
1/4 anonim válasza:
Lehet kell egy kis idő míg átfut a rendszeren. Ha holnap se az új sorrend látszik írj az ügyfélszolgálatnak.
2/4 anonim válasza:
Én is így jártam, felhívtam az Educatiot, a felvi ügyfélszolgálatát, és azt mondták, hogy ha ki is van írva, hogy a sorrend módosult, de még nem az általad óhajtott sorrend látható, akkor is néhány órán-napon belül frissül a felület. De a biztonság kedvéért hívd fel az Educatiot.
3/4 anonim válasza:
Kell várni rá pár napot, nekem a 'feldolgozva' után kb 3-4 nap mulva jelent csak meg
4/4 A kérdező kommentje:
Felhívtam az ügyfélszolgálatot és ott is mondták, hogy pár napon belül meg fog jelenni a módosítás. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget!
2019. júl. 11. 14:28
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!