Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Tanároknak! Alakult már ki...

Tanároknak! Alakult már ki köztetek és diák között jó kapcsolat (nem szerelem)?

Figyelt kérdés
Hogy nagyon jóba voltatok, akár egész évben, akár csak mikor már elballagott. Mit éreztetek, mikor elment? Tartottátok utána is a kapcsolatot? Kíváncsi vagyok egy tanár mennyire alakít ki jó viszonyt diákjaival. :)
2010. jún. 21. 18:13
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Igen, volt ilyen. Van egy-két tanítványom, akikkel jóval a ballagás után is kapcsolatban vagyok, akár rendszeresen is, és van, akivel évekkel később találtuk meg újra egymást.
2010. jún. 21. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Nekem egy általános iskolai tanárommal van jó kapcsolatom. Mindig beszélgetünk, néha megkeres. Van, hogy együtt megyünk futni.

19/l

2010. jún. 28. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Diák vagyok, de igen, alakult ki. Azonban "véget vetettem neki", nem voltam benne biztos, hogy nem akar-e többet a tanár. Egyébként mindez akkor volt, amikor még gimibe jártam.
2010. jún. 28. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Én elég sok diákommal tartom a kapcsolatot, elhozzák megmutatni a bizonyítványt, beugranak beszélgetni, segítségért, ilyesmi. Nekem van olyan diákom, aki már főiskolás, és még mindig rendszeresen eljön. Ő az első osztályomba járt egyébként.

De én év közben is csinálok a gyerekeimmel osztálybulikat grillezéssel, mézeskalcssütéssel stb. egybekötve.

2010. jún. 29. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.