6-dik osztályos matek bukásnál napi hány feladat és/vagy órát kell gyakorolni a sikeres pótvizsgához? Korreptanár egyhéten hányszor?
Most először le akartalak ugatni, hogy hülye vagy, hogy lehet hatodikban megbukni matekból! =). Aztán eszembe jutott, hogy lehet valami egészségügyi gond volt a háttérben, lemaradtál az anyaggal, stb, stb. Szóval a bukáshoz több kommentárt nem fűzök =).
Nem tudom, hogy mit értesz, mit nem értesz, mennyire sajátítottad el azt a gondolkodás módot, logikát, ami a matekhoz szükséges. Már nem nagyon emlékszem, mit vettünk általános hatodikban, már 10 éve volt =). De szerintem heti két óra korrepetáló tanár nem árt, mondjuk keddenként és csütörtökönként. Emellett megkéred, adjon rendesen házi feladatokat is, mint suliban. Szerintem elég július 6-tól elkezdeni a felkészülést a pótvizsgára. Így kb. 14-16 alkalommal fogsz találkozni a tanárral. Ez függ attól, hogy mikor lesz a pótvizsga, de augusztus végén szokott lenni. Persze ez nem kevés pénz is lesz... De a szüleid fizetni fogják, ebben biztos vagyok.
És itt nem az a lényeg, hogy napi hány feladatot, meg órát töltesz matek tanulással. A lényeg a rendszeresség! Mert ha mondjuk így állsz hozzá, hogy "ááá, ma nincs kedvem, majd holnap, és akkor bepótolom" de holnap sem lesz kedved, meg azután sem... Beszélj meg két napot a tanárral, ami neked meg neki is jó, a házi feladatot meg értelemszerűen mindig a következő órára csinálod meg.
Amúgy tapasztalatból beszélek, tizedikben buktam elektrotechnikából, ugyan ilyen rendszer szerint készültem fel. Nekem 17.000 ft-ba került a tanár, egy óra 1.000 ft volt.
Sok sikert a felkészüléshez és a pótvizsgához! =)
hát napi 3-4 óra tanulás mindenképpen kell. Ilyenkor az a baj, hogy nem csak a 6.-os anyagot nem tudod, hanem gyanítom hogy az alapokat se. (nem az egy meg egyre gondolok)
Így napi 3-4 óra minimum és heti 2 nap tanár.
amúgy tényleg hülye vagy h 6.-ba megbuktál.. mi lesz középiskolában? vagy oda már nem mész?
09.34 vagyok =).
Még mindig fenntartom azt, hogy nem az számít, hogy napi hány órát tölt vele. Sokkal többet ér el vele, ha van egy rendszer a felkészülésében. Meg elvégre nyár van, neki is jár a szünidő, még akkor is, ha augusztusban pótvizsgázik. Annak semmi értelme, hogy napi 3-4 óra matekozás, mert valószínűleg az lenne belőle, hogy csak ül 3-4 órát a füzet felett, mert elakadt egy feladatban, és nem érti, hogy kell megcsinálni... Ennek mi értelme van? Szerintem semmi. Nézi-nézi a feladatot, hasonló megoldásokat is nézeget, de NEM LÁTJA AZ ÖSSZEFÜGGÉSEKET a sorok között, mit miért és hogyan. Esetleg annyit ér el, hogy nagy nehezen kiszenved egy hamis megoldási mechanizmust, magyarul amit ő saját maga kisilabizált, azt fogja az összes olyan típusú feladatra ráhúzni. Ha meg a feladatban van egy kis csavar (ugye a nehezebb feladatokban) akkor meg borul az egész. Tanárnál meg talál ezekre a problémákra megoldást, ami nem igazán löki előre, hanem kicsit összezavarhatja. Ráadásul ha egyszer nem ül le matekozni, akkor másnap sem fog, és utána sem, mert ugye a lemaradást be akarja/szeretné majd hozni, viszont akkor többet kell matekozni, ahhoz meg semmi kedve nem lesz.
Heti két olyan nap, amikor a tanár által feladott házit csinálja meg, szerintem elég, így is el fog vele tölteni alkalmanként 2 órát minimum. ÉS ezt be tudja osztani magának, látja a kitűzött feladatot, látja mikorra kell megcsinálni.
Ha naponta 3-4 órát matekozna egész nyáron, csak a nagy sötétségben tapogatózna végig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!