Mit kötelesek a tanárok figyelembe venni magatartás jegy kialakításakor?
Én is jó gyerek vagyok, de van hogy csak négyest kapok mert -az ofōnk a közösséget is nézi, hogy szerepeljünk benne. (Barátkozzunk, miközben én nem vagyok annyira baràtkozós típus)
-Illetve, figyelembe veszik, hogy màs tanàrok mit mondanak az adott gyerekrōl.
-Mennyire szólogat vissza màsoknak.
-Ha nem vesz részt àltalàban valamiben..
Már a kérdés hibás.
"Tudom nincs nagy jelentősége mégis zavar minket"
Nem az, hogy nagy jelentősége de semmilyen!!!! jelentősége nincs.
Sehol sem nézik, sem továbbtanulás, sem átlag számolások, sehol-sehol-sehol.
Osztályfőnök és tanári kartól függ, hogy mi alapján adnak magatartás szorgalom jegyet.
Nálunk úgy volt, hogy mindenki mondta, hogy mit gondol magának, az ofő beírta esetleg szólt ha valakinek a bilibe ér a keze és a tanári gyűlésen felolvasta, ahol a tanárok, mivel tudták, hogy nincs lényege.. mindenkiére áment javasoltak.
1-2 kirívó eset volt, ahol valamelyik tanár kedvenc jobbat kapot.
Magatartás is változó felépítésű.
Van ahol elég csendbe lennie és azonnali ötös.
Van ahol közösségi munkát kell vállalni, stb.
Ne ezen idegeskedjetek. Nem számít semmit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!