Diákhitel, Neptun. Ügyfélkapun keresztül szeretnék igényelni diákhitelt, viszont ha a Neptun rendszerben rámegyek a diálkhitel igénylés gombra, akkor hibaüzenetet ír ki. Miért?
Figyelt kérdés
"A diákhitel szolgáltatás eléréséhez szükséges tanúsítvány nincs beállítva az intézménynél!"
Itt a kép is a Neptunról:
Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Nappali tagozat egyébként. A TO-t sajnos ma már nem értem el, a Diákhitel Központnál pedig azt mondták, hogy a Neptun problémákban nem illetékesek, ami evidens persze.
Köszönöm előre a segítséget.
2017. szept. 29. 15:48
1/1 anonim válasza:
Valószínűleg az oka az, amit a hibaüzenet is ír. Ebben a TO fog tudni segíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!