Minden Tanulmányi Osztályon lekezelőek a dolgozók?
Tapasztalataim szerint a főiskolai/ egyetemi tanulmányi osztályokon dolgozók bármit és mindent megengedhetek maguknak. Miért van ez így? Munkájukat nem végzik, segítséget nem nyújtanak, akadályokat gördítenek az ember elé, ügyfélfogadási időben nem tartózkodnak bent/ nem érnek rá, és ha mindez nem elég, megalázóan és lekezelően beszélnek a hallgatókkal. Olykor egyenesen minősíthetetlen hangnemben. Az "Ön" megszólítást hírből sem ismerik, helyette a "Maga" az általánosan használt verzió, amit picit fülsértő elvileg tanult, intelligens emberektől. 2 főiskolán is tapasztaltam, ráadásul több életkorban és egzisztenciában eltérő hallgató társam erősítette meg ugyanezt. Ha valakinek sikerült rájönnie, mi a bunkóság motivációja, kérem ossza meg velem mert egészen tanácstalan vagyok. Szeretném megérteni ezeket az elveszett lelkeket, ha másnem azért, hogy a fennmaradó 2 évben ne okozzunk egymásnak több maradandó lelki károsodást :)
+ Ha valaki tapasztalt egyebeket, szivatásokat TO-sok miatt, írja meg a sztoriját. Kíváncsi vagyok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nekem is több TO-hoz volt szerencsém. Nagyon változó. Egy nagyon rendes csapattal találkoztam, ott mindenki rettentő kedves és segítőkész volt. A mostaniak olyan közepesek: akihez az én évfolyamom van beosztva, az elég rideg és sajnos sokszor kiderül, hogy nem jó infókkal látott el:S A vezető viszont nagyon kedves - csak vele nem nagyon van dolgom: hogy "sajnos" vagy "szerencsére" az nézőpont kérdése. A nyitvatartási idő persze kritikán aluli, de ez van:S
Egyébként én mindig udvarias hangnemet tapasztaltam, engem legjobban az zavart, ha a tanulmányi előadó által adott helytelen információ miatt került nehéz helyzetbe valaki, amire sajnos rendszeresen láttam példákat.
A "motiváció" nyilván az unottság: az ilyen "döglött" ügyfélszolgálatokon népbetegség:S
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Volt egy esetem. :) Akihez be voltunk osztva nagyon bunkó volt. Àtmentem a kollégájàhoz és hangosan megkértem, hogy igaz nem hozzà tartozom, de segítene-e, mert X.Y. egy alpàri bunkó, akit nem tudom hogy mit keres itt. De lényegtelen, mert úgyis megyek Z. úrhoz, majd neki kifejtem a véleményem. :D Érdekes, utàna segítőkész lett....
De tény, hogy akik emberekkel dolgoznak, azoknak a nagy százaléka unott, flegma lesz. Én is ezért vàltottam 3 év után munkahelyet, mert nem nekem való az emberekkel való folyamatos kapcsolat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!