Hogy zajlik egy pótvizsga?
Sziasztok.
Holnap megyek Matematikából pótvizsgára és nem tudom hogy zajlik egy ilyen.
Kik vannak bent?
Hányan?
Szóbelire mikor kerül sor?
Hogy, mikorra javítják ki az írásbelit?
Mi alapján megy az értékelés?
Középiskolai tanár vagyok. 3 tagú bizottság előtt kell javítóvizsgát tenni, elnök általában az igazgató, ha elfoglaltsága van, akkor az igazgatóhelyettes, illetve a matektanárod és egy másik tanár lesz bent. Matekból írásbeli vizsga van az előre megadott témakörökből. Ha nem éred el a szintet, akkor szóbeli vizsgán javíthatsz. A szóbeli vizsgán tételt húzol, amire kötelezően biztosítani kell a 25-40 perc felkészülési időt. ha itt sem sikerülne, akkor még póttételt kötelesek húzatni veled. Ha itt is se tudsz semmit, akkor megbuktál. A vizsgabizottság egyébként dönthet úgy, hogy ha nem éred el az elégséges szintet, akkor is átenged felsőbb évfolyamba, de ahhoz valamit azért tudni kell és figyelembe veszik a tanév soráni tevékenységedet is.
Egyébként minden iskola köteles rögzíteni a javítóvizsga menetét vagy az intézmény Házirendjének egyik kiegészítéseként vagy valamelyik Szabályzatában.
Páran szoktak panaszkodni, hogy sok múlik a tanáron... én nem szeretek személyeskedni, de biztos előfordul olyan, hogy nem mindig a színtiszta tudás dönt...
Remélem tudtam segíteni, bár kicsit megkésve válaszoltam.
Hogy sikerült a vizsgád?
Nem kellett a szóbeli.
De azt mondták hogy 27-én 14 órára menjek be a bizonyítványommal és akkor derül ki minden.
Ez mit jelent?:s
Idézem: ,,Megvan a jegyed, nem kell szóbelizned"
Ha nem kellett szóbelizni, akkor megvan a kettes :D
Grat!
27-én meg beírják a bizonyítványodba, hogy sikeres javítóvizsgát tettél, következő évfolyamba léphetsz...
Melyik suliba jársz? hányadik évfolyam?
Bláthy Ottó Titusz Informatikai Szakközép Óbundán.
Most leszek kkor 10-es
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu