Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Milyen kifogást, indokot mondjak?

Milyen kifogást, indokot mondjak?

Figyelt kérdés

Megpróbálom röviden:

Magántanár vagyok, és nyáron pár héttel a pótvizsga előtt felhívott egy anyuka, hogy hű de sürgős meg minden, és kb. a halálát játszotta el a telefonban.

Hozzá kell tenni, hogy a "világ végén" laknak.

Én mondtam, hogy plusz 500 Ft, hogy házhoz megyek, de már húzták a szájukat (holott nagyon jól megy nekik), de mivel félre voltam informálva, kiderült, hogy nekem sokkal többe kerül az út oda-vissza.

Nem akartak többet fizetni, (SŐT! még próbáltak alkudni is) egyedül csak abba mentek bele, hogy többet maradjak (így nekem is több marad az útiköltségen felül)

Kb. 200%-ot adtam bele, hogy sikerüljön a gyereknek a pótvizsga.

Majd semmi. Gondoltam mégsem sikerült.

Eltelt 1 hét, már szépen kialakultak a tanulóim, mikor is hívtak, hogy továbbra is menjek hozzájuk.

Minden borult miattuk. Elméletileg szombat 10-re mentem volna, (ez lett volna a héten az egyetlen szabad napom) majd jött a sírás, hogy inkább legyen 11.

Mikor mindent hozzájuk igazítottam, akkor közölték, hogy legyen már 12, mert szeretnének aludni, hisz egész héten korán kelnek.

Még mindig nyeltem. Erre ma felhív az előbb az anyuka, hogy tudnék-e holnap menni, mert csütörtökön dolgozat lesz, és hát legyen az első jegy jó.

(persze, szinte sírva, meg könyörögve, stb.)

De mindezt azok után, hogy KÜLÖN kértem, hogy jóval előtte szóljanak ha ilyen lesz.

De olyan meg sem fordult a fejükben, hogy akkor ők hozzák hozzám a gyereket, ha már annyira sürgős, vagy felárat fizetnek az ugráltatásért.

A kérdésem ezek után az lenne, hogy milyen indokkal (nem kell valós legyen) nem mennétek hozzájuk többet?

(azt nem akarom, hogy csak eltűnök, mint ahogy sokan teszik, de nem is akarok nagyon magyarázkodni)

Megbeszélni nem akarom velük, mert úgyis utána jönne az érzelmi zsarolás, főleg, hogy már hagytam hogy a fejemre nőjenek.

2014. szept. 9. 19:40