Hatékony, ha a diákok egymás dolgozatát javítják ki?
Figyelt kérdés
Az eddigi 4,5 év tapasztalata szerint időhúzás az egész és így nem tanulunk semmit, csak lemaradunk. Nálunk úgy zajlik, hogy a 30 perces dolgozatot 60 percig javítjuk, az óra meg 90 perc.2009. nov. 17. 15:18
1/3 anonim válasza:
Hát, én diákként azt tudnám mondani, hogy számunkra jó, mivel a kisebb hibákat ki tudjuk javítani a társunk dolgozatában...de ez a tanároknak persze nem jópont, úgyhogy szerintem már csak ezért se jó. A hatékonyságát is meg tudnám kérdőjelezni, mivelhát egész órán szinte azt lehet hallani, hogy "micsoda? mi volt az előző? lemaradtam segíts már!" és hát ugye így elég hosszadalmas, az alapzajról nem is beszélve...szóval "tanárfejjel" gondolkozva nem, viszont diákfejjel jó dolog.
2/3 anonim válasza:
A tanár szempontjából nem mert szinte mindenki csalni fog.
3/3 A kérdező kommentje:
én mint tanuló kérdeztem és nálunk pont fordítva van, a diákok unják magukat halálra és nem tudnak jól javítani a zajtól (mindig akad 1-2 renitens), meg mit tudnék tanulni egy idegen dolgozatból, amkor nem lehet közben jegyzetelni??!! a tanár azt mondja ez a mi érdekünk, de lusta kijavítani és tanítani, az van, csalni meg nem szoktunk, mert szinte mindenki utálja egymást, köszönöm a válaszokat
2009. nov. 17. 20:33
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!