Miért nem kaptam meg a pluszpontokat?
Figyelt kérdés
E-felvételin jelentkeztem, és bejelöltem hogy hátrányos helyzetű vagyok, és a szükséges dokumentumokat is feltettem, mégsem kaptam meg érte a pontokat. Miért lehet ez? És hogyan tudnék érdeklődni, intézkedni a felvinél(az e-mailen) kívül? előre is köszi2013. júl. 16. 21:16
1/9 anonim válasza:
Feltetted, de fel is dolgozták? Péntekig kell minden pontszámot a helyére tenniük, aznap lehet fellebbezni. Emailt ne is próbálj írni, 2-3 nap, mire válaszolnak rá. Telefon. Felmész felvi.hu-ra és ott a "segítség" rovatban találsz egy telefonszámot, valami 06-1, de így kívülről nem tudom. Holnap 10-től hívhatod őket.
2/9 anonim válasza:
Rendszerhiba lehet, rengetegen írták, hogy eltűntek a hátrányos helyzetért járó pontjaik... :/
3/9 anonim válasza:
Rengetegnek elvesztek pontjai, reklamálj ahogy az első kommentelő írta
4/9 anonim válasza:
Tizenkilencedikéig lehet kifogásolni/ fellebbezni
5/9 anonim válasza:
A "Felvi" valahol a Maros utcában van.
Van egy ügyfélszolgálati telefonjuk.
Azt érdemes hívni
6/9 anonim válasza:
Adj be felülvizsgálati kérelmet én is ezt tettem.
7/9 anonim válasza:
Elolvashatnád :/
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozoktatas-tanfolyamok__magyar..
8/9 anonim válasza:
Én még meg se kaptam érte a plusz pontot. A feltöltött dokumentumom màr hónapok alatt feldolgozás alatt áll.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!