Emelt szóbeli érettségin, ha a felkészülési idő alatt írt vázlatot a vizsgáztatók elszedték, azt utólag vissza tudom majd szerezni, vagy végérvényesen benyelte azt (tök fölöslegesen) a vizsgázóbizottság?
A kérdés feltevésének a miértjét előre tisztázva, az ott írt vázlattal, ha esetleg >valóban< igazat lehetne adni nekem abban, hogy a vizsgálóbizottság nem volt igazán tisztességes, a szüleim számára (akiknek kell fizetni az egyetemet, ha nekem nem sikerül elérnem az állami támogatáshoz szükséges követelményeket) valamelyest tudnám igazolni - feltéve hogy megpróbálok tisztességes lenni és nem használom ki az esetleges laikusságukat -, hogy megtettem a tőlem telhetőt.
Úgyhogy nyomatékosan kérem, a kérdésre NE KÉRDÉS legyen a >válasz<.
Úgyszintén bár a vizsgáztatók megitélése igen szubjektív, és nem bírhat semmilyen esetleges ténnyel, kérem, NE ebben kezdeményezzen vitát a kommentelő válaszadás vagy útmutatás helyett.
Megjegyezném azonban - bár ez csak szubjektív meglátásom, és jó esetben nem lenne szükséges ide leírnom ahhoz, hogy érzékeltessem, ne a vizsgálóbizottság esetleges helytelen/helyes eljárásmódján vitázzun -, hogy az, hogy előttem 2 másik diákot (én voltam a harmadik) megszégyenítettek és jóformán vérigsértettek - ebből a 2. diákot a feladatmegoldáshoz szükséges !1! definíció nem ismerése miatt -, nem fogadható el az emelt szinten jogosan alkalmazandó szigor címén sem.
De kérem még egyszer, a kommentelők ne akarjanak vitát kezdeményezni válaszadás helyett!
Előre is köszönöm! :)
#30 - "és a korodnak sem vagy úgymond "megfelelő""
Úgy van, hülyézzél le, az biztos sokat segít! :(
#34 - Köszönöm az infókat, igyekszem utánuk járni részletesebben, és mérlegelni. Mindenesetre a mostani helyzetbe nehezen nyugszom bele, mivel szerintem tettem annyit azokért, mint más. Aki nem hiszi, ne higgye, nem itt fogom bizonyítani (bár kérdés, ha tehetném is lenne-e értelme).
Ja, és még:
"édesanyám óvónő, a mai óvodás korúak 40%-a autista"
Nah, hát azért kérem szépen, jelentkezzen az, aki ezt elhiszi, vagy istenbizony komolyan tudja venni! Már megbocsáss (#30).
És nem tudom, hogy mennyire akarnád édesanyád nyomdokait követni, de ha pedagógus leszel, attól tartok ugyan olyan hiperracionalista, bunkóskodó tanár lennél, mit az, aki vizsgáztatott. Azt keresnéd, hogy MIT >NEM< TUD A DIÁK!
Aztán ugye a diákságot lehetne szidni, hogy ejnye, ez a generáció, emiatt zülled az oktatási rend, a magyar kultúra.
Oké, le lehet hülyézni, nyíltan meg lehet mondani : Hát fiam, neked sz@rok a képességeid.
Rendben, de akkor már okot is fogok adni arra, hogy joggal mondjad. Próbálhatom egyszer kétszer mosni magam, és törekedni, hogy ne legyek olyan, de a törekedés bizony le tud lankadni... és hát akkor, ha egyszer már "olyan vagyok", olyan is leszek.
(...)
Mint ahogy azt a fentiekben is érzékelheted.
És akkor már csak egy kérdés : "Ha valóban autista lennék, MIÉRT nem ismerték fel ezt a szüleim, rokonaim, és mért nem viselkedtek velem aképpen, ha már annyi mindent eddig megtettek értem??!!"
Persze sejtem, hogy ebből is mit fogtok kihozni... ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!