Marketing vizsga! Melyek a helyes válaszok?
2.éves fősulis vagyok és marketing tárgyból jövő héten megyek vizsgázni. keményen készülgetek, eddig nem gondoltam h.nehéz lehet, mert érdekel és logikusnak tűnik a tárgy.de eddig egy vizsgán se kapott senki!!!4-nél jobb jegyet,pedig a tanárnő nem a szivatós fajtából való és nem vagyunk egy hülye csoport...
csak karikázós kérdések vannak,de némelyik elég becsapós és elbizonytalanodtam...lehet h.ami nekem és a többieknek logikus az mégse úgy van.ezért születnek gyenge jegyek..amúgy P. Kotler könyvből tanulgatok...
ezekre a kérdésekre emlékeztek a többiek...:
1.
Melyik tényező nem befolyásolja a vásárlási döntéseket?
1.kor 2.nem 3.életmód
szerintem mindhárom,nem tudok választani:(
2.
Női munka,emancipáció megjelenése óta a fagyasztott élelmiszerek piaca egyre bővül és egyre népszerűbb:
minek mondható ez a jelenség?
1.szeszély 2.trend 3.megatrend
megatrendre gondolok mert globális jelenség...
3.Kormányzati piacra mi NEM jellemző?
1.szűkös költségvetés 2.bürokrácia 3.magyar termékek előnyben részesítése
én a 3.ra gondolok,márcsak a multik miatt is..de lehet .nem jó...a kormányzati piacon van bürökrácia?miben nyilvánul meg?
4.Friss házasok vásárlási szokásaira mi NEM jellemző?
1.nagy kiszerelések vásárlása 2.szabadidő hasznos eltöltése,kulturálódás 3.márkahűség
szerintem egyértelműen az 1. a jó válasz
ha valamelyikkel nem értetek egyet légyszi írjatok és magyarázzátok is meg...
köszi előre is ha segítetek,teljesen bizonytalan vagyok...azt hittem jól tudom az anyagot de ezek szerint elbíztam magam...:(
Én az 1.) a korra gondolok! Azért, mert a nem azért nem, mert egy férfi tampont, betétet nem vásárol. Az életmód, azért nem mert méregdrága dolgokat nem vesznek szegények, és fordítva.
A 2. veled értek egyet!
A 3.ast őszintén NEMTUDOM!
4.-esnél énis azt választanám!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!