Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Hány napig bírnál napi 8-9...

Hány napig bírnál napi 8-9 órát tanulni?

Figyelt kérdés
Hogyan pörgeted fel magad, hogy bírd?:D
2011. jan. 9. 23:24
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
100%
Oktübertől december közepéig csináltam ezt. Reggel 8-tól késő délutánig, néha estig suli, majd hajnali 1-2-ig tanulás. Szerencsére olykor azért volt szabad estém is, de nem sok. Mérnök hallgató vagyok... én vállaltam, szeretem, ez tart életben! Most kicsit én is leeresztettem, pedig kedden vizsga van... Nehezen tudom rávenni magamat a tanulásra, de minden kikapcs, és és hajrá... Nem hiszek a kávéban, és az energiaitalban! A szokásos reggeli kávémat megiszom, aztán tanulok, néha tartok egy kis szünetet, hogy felfrissüljek, ennyi. Igyekszem úgy beosztani az időmet, hogy ha későn is fekszek le a tanulás miatt, addig tudjak aludni ameddig csak bírok! Így sokkal frissebb az agyam másnap is!
2011. jan. 10. 01:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
57%

Ez hülyeség. Napi 8-9-12 órát tanulni? Ha az is beleszámít, amíg suliban vagy órán szorgalmi időszakban, akkor lehet. De otthon vizsgára készülni két teljes hétig egész álló nap? Úgy csináltam meg a Műegyetemet, hogy egy vizsgámra sem készültem 4 napnál tovább. (És nem ilyen bóvli műmenedzser, vagy hasonló képzést. Rendesen Közlekkar gépészmérnöki. Ahogy mondani szokás, "a 8 éves egyetem".) Felkeltem délben. Majd reggeli elintéznivalók kettőig. Majd rézb.szás 4-ig. 4-6 könyvolvasgatás. Majd egy óra netezés. Majd utána még 1 óra olvasgatás. Ezt olyan 3 napig. De hogy magolni napokat? Az a mekkora hülyeség. Amit nem lehet ésszel felfogni, azt nem is kell tudni. Én gondolkodva tanultam mindig. És jó közép-felső mezőnyben voltam.

27f

2011. jan. 10. 01:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
84%