Mi a baj a mindenkori oktatással?
Úgylátom, ezt nem tőled kérdeztem.
Ennél értelmesebb érveket vártam.
Szerintem az, hogy sokkal érdekesebb a gyerekeknek az otthoni világ a playstationnel meg az internettel. Az a környezet amibe belenőnek annyira ingergazdag, hogy ahhoz képest az iskola rohadt unalmas. Így nem lehet felkelteni egy gyerek figyelmét. Régen, amíg lehetett a földeken kapálni vagy iskolába járni, addig sokan szerették az iskolát, mert az sokkal érdekesebb volt a hétköznapoknál. Most meg ugye fordítva van...
Másik komoly probléma, hogy nem a megfelelő módon vannak csoportosítva a gyerekek. van közöttük aki jobban ért a művészetekhez, van közöttük aki számolni tud, és mind-mind különböző ütemben érnek. Olyan osztályokat kellene csinálni, ahol a gyerekek képességeik szerint vannak besorolva. Mert ma, ha belegondolsz, mi a gyerekek legfontosabb megkülönböztető tulajdonsága? AZ, HOGY HÁNY ÉVESEK! Életkorra mennek az iskolában az évfolyamok, nem pedig képesség szerint... ez sok gyereknek rossz...
Jó meglátások.
Magas ingerküszöb és a gyerekek tucatáruként kezelése.
Mivel én szinte az összes kérdésemre ami komolyabb témát boncolna, valami hőzöngő begyöpösödött nyárspolgári választ kapok, a tiédnek nagyon örülök.
Azóta találtam egy érdekes figurát a témával kapcsolatban, a neve John Taylor Gatto.
Magyar oldalak közt google search és találsz majd a munkáiból egy két szemelvényt.
Érdekes és én személy szerint egyetértek vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!