Nem kaptam E-felvételinél biztonsági kódot email-re. Mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
A DÁP alkalmazással próbáltam bejelentkezni az E-Felvételi rendszerbe, sikerült is, viszont a biztonsági kódos résznél nem tudok tovább jutni, mert egyik email címemre sem érkezett meg a kód. Többször próbálkoztam, felhívtam az ügyfélszolgálatot is, de annyit mondtak hogy 'nem tudok ebben segíteni, nézze meg a spam mappát.' Ott se volt kód. Ebben az esetben mit lehet tenni? Valaki járt már így? Lehet hogy csak néhány óra múlva jön meg a kód?tegnap 09:48
1/2 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Gondolom leterhelt a rendszer. Várni kell. Ha nem kapod meg 10 perc múlva, érdemes egy másik e-mail címet beírni, hátha oda kiküldi. Ha ott sem, akkor később próbálkozz.
2/2 A kérdező kommentje:
Azóta megoldódott a probléma, sikerült a jelentkezés! Köszi szepen azért!:)
tegnap 10:39
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!