A felvi.hu-n lejárt a munkamenet jelentkezéskor. Veletek volt már ilyen? Hogyan lehet folytatni a jelentkezést?
Figyelt kérdés
A felvi.hu oldalon regisztráltam az E-felvételin keresztül.E-mailben kaptam biztonsági kódot és felvételi azonosító számot, amik segítségével beléptem.
A jelentkezés során időközben lejárt a munkamenet, az adataimat nem mentettem, így jelenleg amikor be szeretnék lépni, Ügyfélkapus azonosítás után csak újbóli "regisztráció" lehetősége jelenik meg.
Ügyfélszolgálathoz fogok fordulni, de ha történt már ilyen veletek akkor mi volt a megoldás?
ma 15:29
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!