Hogyan írjak jó kérelmet?
Figyelt kérdés
Nemrégiben végeztem a sulival.
Hivatalos leveleket, kérvényeket, önéletrajzot stb simán megtudok írni.
Szeretnénk büfét üzemeltetni, ami azt jelenti, hogy a helyi önkormányzatnak írni kell kérelmet.
A mintát megírtam stb, megtudtam mutatni egy ott dolgozónak, erre ezt mondta, hogy kérelmet írjak és ne kérvényt.
Igazából mi különbség lenne a 2 között?
Normálisan leírtam, ahogy tanultam.
Címzett neve, címe.
Az én nevem, címem.
Tárgy, ugye ami kérelem ( kérvény ).
Azután pedig pl. Tisztelt XY Önkormányzat.
Leírtam a büfével kapcsolatos dolgokat, mit-és hogyan árulnám stb.
Érveltem is mellette, hogy a község számára jó lenne, feldobná egy kicsit stb.
Azután pedig aláírás.
Hálás lennék, hogyha valaki tudna segíteni.
Köszönöm előre is, mindenkinek!
2024. jan. 12. 10:53
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!