Folyamatosan kitilt a BGE - Coospace, azt írja, hogy "Zárolt felhasználói fiók" Találkoztatok már ilyennel?
Tudom, hogy a többszöri jelszórontásos próbálkozás után ez van a Neptunnál és az összes többi egyetemi rendszernél is, de ma 5x próbáltam belépni kb különböző időpontokban és folyton le voltam tiltva.
Nem tévesztettem el, és első próbálkozásra sem engedett be, hanem rögtön Zárolt lett, esetleg járt már valaki hasonlóan?
A Neptunnál is folyton a hibaüzenetet írta, 4 alkalommal, most a legutóbbinál engedett be a Neptunba, miközben a Coospacere még mindig zárolást írt.
Tapasztaltatok már ilyet, mit lehet ezzel kezdeni? Sajnos a zh-k miatt jó lenne, ha nem tiltana ki, mivel azok ugye időkorlátos, hogy meddig lehet indítani. Nem mindig tudok várni 15 percet a feoldásra. (lehet, hogy valaki szórakozik és a neptun kódommal direkt próbálkozik?)
Miért nem írsz a BGE TO -nak és vagy az adminisztrátoroknak?
Szerintem egy BGE CS / Neptun admin sem olvassa ezt a fórumot.
Ha engem tiltana le ennyire, és még a ZH-im is veszélyben lennének, már rég az adminok ajtaját tépném fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!