Magyarországon a 3-as miért nem 50%-nál kezdődik?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Jogos. De valamennyire érted, mire gondolok? Jó, hogy jegyekkel mérnek? Amikor azon kell aggódni, hogy hányas, hány százaléktól hányas, hányas lesz a bizonyítvány, tanulnom kell, mert felelünk és jegyet kapok rá és az hányas lesz stb. Jegy nélkül nem tudja a tanár, hogy miben vagy jó, nem ismeri a tanuló a saját képességeit? Miért tanulunk? Mit tanulunk? Mit miért tanulunk?
A dolgozatra meg ne azt írja rá, hogy nem elég jó. Inkább azt, hogy tanulj még. Ezt és azt nézd át újra. Beszéljék át újra órán. Tudom, hajt a határidő, le kelladni az éves tananyagot, nincs idő újra átbeszelni. De feleltetni, dogát íratni van idő.
Van olyan iskola, bárhol, ahol nincs osztályzás???..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ha nem jegy lenne, akkor a százalékon aggódnál. ha nem százalék lenne akkor a szöveges értékeléstől aggódnál. egy problémát váltanál fel egy másikkal.
"Jegy nélkül nem tudja a tanár, hogy miben vagy jó, nem ismeri a tanuló a saját képességeit?"
ha a tanár még 10 másik osztályban tanít (esetleg egy másik iskolában is), és már 3 évtizedet végignyomott, nem, nem fogja tudni névre pontosan, ki milyen tanuló. neked, mint diáknak van kb 10 tanárod. a tanárnak meg van 1000 diákja.
amúgy a waldorfban azt hiszem nincs osztályzás, de lehet tévedek
"A dolgozatra meg ne azt írja rá, hogy nem elég jó. Inkább azt, hogy tanulj még!"
mert a kettes vagyz a hármas nem ezt jelenti??
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
miért kéne megoldani? szerinted később az életben sose leszel ideges? munkában is teljesíteni kell.
inkább azt kéne tanítani, hogy kezeljük helyesen a stresszt. mert az mindig lesz az életben, kiküszöbölni nem lehet, meg kell tanulni kezelni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!