Ilyenkor mit lehet tenni?
Én 7 éve dolgozom vendéglátásban.
Igen, kezdőként ugráltatva leszel, és mindenki aki tapasztaltabb, mondani fog neked minden apróságot amíg magadtól nem tudod.
Néha még nekem is szólnak, hogy valamit nem jól vittem be a rendszerbe, annak a bizonyos bornak a dugója megint beletört vagy pl elfelejtettem megkérdezni a szakácsokat, hogy hány darab maradt X fogásból a péntek esti dömping közepén.
De pl egy puccos helyen azért is letolnak mert a villa nem X centire van az asztal sarkától, vagy hogy merre néz a sörös üvegen a logó miközben kitöltöd.
A példát megnézve, ez alap dolog.
Az asztal makulátlansága fontos, pláne pandémiás helyzetben.
Prioritások bármely étteremben:
1, a már bennt lévő vendékek, a foglat asztalok, ezek után pedig a besétálósok üdvözlése, különösen a meleg és fagyott étel-ital azonnali kivétele, allergiák, pontos rendelés felvétele, személyi nézése, pénz.
Ezeken nincs sakkozási lehetőség, ezeket kell előre venni és hibátlanul tudni kell.
2, az épp üres asztalok letakarítása, a másik pincérnek besegítés, megterítés, pohár mosás-szárítás, evőeszköz fényezés, wc ellenőrzése, kuka kivitele...
Ezeket adják át tapasztalatlanoknak. Ha az asztal meg a poharak már mennek, akkor ráérsz azon stresszelni, hogy hogyan fogod meg a gluténmentes pizzát, és hogy a vendég sugárba hány-e tőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!